Kinguin w gronie członków IAB Polska

07.02.2017

Do grona członków IAB Polska dołącza firma Kinguin.

Kinguin to największy globalny rynek kluczy do gier, łączący dostawców gier video, elementów do gier, takich jak skórki, i oprogramowania z coraz większą liczbą klientów na całym świecie. Od momentu swojego powstania w 2013 roku,  firma zdobyła ponad 5000 dostawców i 5 milionów klientów, którzy mogą wybierać spośród 55 000 ofert i 13 000 unikalnych produktów.

Jest nam wszystkim w Kinguinie niezmiernie miło z okazji zaproszenia do IAB. Jesteśmy przekonani, iż ta współpraca wpłynie korzystnie na naszą twórczość i pracę, a co najważniejsze, podniesie poziom satysfakcji naszych klientów.

– Gary Szlatiner, Chief Marketing Officer, Kinguin

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.