KIG, PARP, ZPP, WEB.GOV.PL. Lewiatan, Smith – poznaj patronów honorowych DR4M

25.02.2014

Krajowa Izba Gospodarcza, PARP, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, WEB.GOV.PL, Konfederacja Lewiatan i Centrum Adama Smitha objęły honorowym patronatem konferencję Digital Research For Marketing, organizowaną przez IAB Polska i Polskie Badania Internetu.


DR4M to pierwsza konferencja o badaniach dla marketerów. Głównym jej celem jest wsparcie i edukacja marketerów na wszystkich etapach ich pracy. Będzie się można dowiedzieć jak wykorzystywane są badania w cyklu życia produktu czy marki – analizy rynku, tworzenie produktu, wdrażanie, komunikacja, ewaluacja, monitoring, R&D. Przedstawione zostanie również całościowe podejście do strategii komunikacji, takie jak marketing mix.

Badania stają się coraz bardziej związane ze środowiskiem digital. Z jednej strony badamy sam internet jako coraz ważniejsze środowisko funkcjonowania naszego biznesu, z drugiej – badamy za pośrednictwem internetu, aby wykorzystać nowe możliwości, jakie stwarza. Tym samym potrzebujemy sprawdzonych źródeł wiedzy i inspiracji” „Konferencja Digital Research for Marketing z pewnością dostarczy ich w solidnej dawce

Sprawdź program DR4M



Jako jeden z głównych punktów konferencji zaplanowano panel dyskusyjny poświęcony big data. Paneliści będą dyskutować o tym, co kryje się pod tym pojęciem. Odpowiedzą też na pytania kiedy stosować, jakie są ograniczenia i jak wygląda wykorzystanie big data w poszczególnych branżach.

Konferencja odbędzie się 26 marca 2014 w Centrum Nauki Kopernik, a wśród prelegentów i panelistów znajdą się m.in. prof. Piotr Płoszajski, kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej; Caroline Henne, Regional Business Development Director DMI CEEMETA, GfK; Tamas Acs, International Agency Segment Manager, Gemius SA; Mariusz Gąsiewski, CEE Performance Sales Activation Lead, Google.

sponsorzy