Już w maju 6th Interactive Marketing Meeting

24.03.2014

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, po raz szósty ma przyjemność zaprosić Państwu do udziału w 6 edycji Interactive Marketing Meeting, która odbędzie się 21 – 22 maja 2014, w centrum konferencyjnym Adgar Plaza w Warszawie.

Nasza konferencja to doskonałe miejsce na uporządkowanie informacji dotyczących najistotniejszych trendów w obszarze INTER@CTIVE, z którymi zmierzą się Państwo w najbliższym czasie. Pokażemy te, które są najważniejsze i okażą się dominujące na polskim rynku – podkreśla Maciej Wielkopolan, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu.

Rzeczywistość zmienia się bardzo dynamicznie. Firmy w oparciu o zaawansowane technologie starają dotrzymać tempa otoczeniu w mierzeniu, monitorowaniu, ocenie i odpowiadaniu na dane dotyczące swoich produktów i usług oraz ich wpływu na społeczeństwo. Wymusza to radykalne zmiany w modelu komunikacji. Dlatego podczas najbliższego IMM porozmawiamy o interaktywnej komunikacji marki opartej na sprawdzonych rozwiązaniach, a także – co najistotniejsze – poszerzymy Państwa wiedzę o najnowszych narzędziach, które zajmują coraz mocniejszą pozycję w marketingowym arsenale:

  • Performance Marketingu w działaniach efektywnościowych
  • RTB, jako nowym ekosystemie reklamy internetowej oferującym więcej za mniej
  • Reklamie kontekstowej – czy nas śledzi, czy nam pomaga
  • Big Data, jako narzędziu agregacji i analizy olbrzymich zasobów danych
  • Marketing Cloud i jego wszechdostępności
  • Automatyzacji procesów marketingowych

Zapraszamy do zapoznania się z PROGRAMEM dwudniowego wydarzenia: http://www.interactivemm.pl/program i listą PRELEGENTÓW, którzy podzielą się z Państwem swoją wiedzą ekspercką: http://www.interactivemm.pl/prelegents

Istotną część InteractiveMM poświęcimy na rozbudowane sesje warsztatowe, prowadzone przez doświadczonych praktyków m.in. z zakresu e-mail marketingu oraz komunikacji marki w social media. – dodaje Maciej Wielkopolan, prezes zarządu SMB.

Konferencja Interactive Marketing Meeting to unikatowe spotkanie na zasadzie „praktycy-praktykom”, w którym doświadczeni liderzy branży, w oparciu o liczne case studies podzielą się wiedzą z zakresu strategii, kreacji komunikacji marki w przenikających się obszarach online-real i nowych, nośnych narzędzi interaktywnych.

Organizator dedykuje to wydarzenie:

  • Osobom zajmującym kluczowe stanowiska w działach marketingu i komunikacji
  • Osobom odpowiedzialnym za kampanie marketingowe: managerom, plannerom, strategom, analitykom skuteczności strategii marketingowych
  • Kadrze odpowiedzialnej za strategię firmy w obszarze e-komunikacji z rynkiem
  • Pracownikom portali, serwisów internetowych, wydawcom
  • Osobom odpowiedzialnym za biznes development rozwiązań mobilnych
  • Pracownikom działów community, moderatorom
  • Przedstawicielom agencji interaktywnych, domów mediowych
  • Twórcom kampanii zintegrowanychTwórcom start-upów
  • Wszystkim śledzącym zmiany na rynku Online

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na nowej stronie wydarzenia www.interactivemm.pl