Jazda po B®andzie

17.05.2013
Kilka osób siedzi przy stole podczas spotkania, patrzą na dokumenty.

Jazda po B®andzie

Jazda po B®andzie

„Jazda po B®andzie” to cykl darmowych i otwartych paneli dyskusyjnych organizowanych przez Akademię Brandu na które zapraszamy wszystkich zainteresowanych pozyskaniem wiedzy z zakresu kreacji marki.



„Jazda po B®andzie” to cykl darmowych i otwartych paneli dyskusyjnych organizowanych przez Akademię Brandu na które zapraszamy wszystkich zainteresowanych pozyskaniem wiedzy z zakresu kreacji marki. Na każdym panelu występuje przynajmniej dwóch wyselekcjonowanych ekspertów z najróżniejszych dziedzin takich jak: Komunikacja wizualna, social media, zarządzanie i strategia, prawo dotyczące kreacji marki, finanse i ekonomia oraz wiele innych mniejszych a również ważnych dziedzin do sprawnego funkcjonowania naszej marki.



Jazda po brandzie patronat IAB Polska
akademia brandu pl



Na siódmym panelu. który odbędzie się 28.05.2013 swoją obecnością zaszczycą nas: Roman Łoziński- Head & Business Innovation z K2, który odpowie na pytanie „Dlaczego ludzie mówią, że reklama na nich nie działa i jak to jest naprawdę?” oraz Michał Sadowski – CEO Brand24 S.A., autor bestselleru „Rewolucja Social Media” wraz z Barbarą Żbik – Rzeczniczką Grupy Onet.pl, którzy opowiedzą nam o roli, jaką pełni monitoring Social Media, w zarządzaniu marką w sieci.



Miasto: Warszawa

Adres: Więcej informacji na stronie wydarzenia

URL: www.fb.com/akademiabrandu

URL (rejestracja): Rejestracja nie jest wymagana

Data i godzina rozpoczęcia: 28 maja 2013 g.19:00

Data zakończenia: 28 maja 2013 g. 22:30