Internet Poland, co to takiego?

05.07.2012
Internet Poland Conference & Expo

Internet Poland, co to takiego?

7-8 listopada 2012 odbędą się, już po raz drugi, największe targi branży interaktywnej – Internet Poland 2012 Conference & Expo.

Organizatorem wydarzenia jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Dla wystawców te targi to jedno z najbardziej efektownych działań marketingowych . Na odwiedzających czeka natomiast 120 prezentacji podzielonych na 5 stref prezentacyjnych i szereg atrakcji przygotowany przez wystawców.

Na powierzchni porównywalnej do boiska piłkarskiego zaprezentują się dostawcy rozwiązań w dziedzinie marketingu interaktywnego. Stoisk będzie 150. Między stoiskami zostało zaplanowane 5 stref prezentacyjnych na których zaprezentują się eksperci firm, które zakupiły stoiska. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Wystawcy
Targi Internet Poland to największe w Polsce wydarzenie branżowe, które daje możliwość pozyskania klientów bezpośrednio z pośród marketerów uczestniczących w targach. Bo IAB gromadzi w jednym miejscu i czasie gro osób zainteresowanych marketingiem internetowym zarówno po stronie dostawców, jak odwiedzających – znakomita okazja do networkingu.



Odwiedzający
Na scenach stref prezentacyjnych swoje prelekcje wygłoszą największe autorytety dziedziny marketingu internetowego. To ponad 120 prelekcji. Prezentacje nakierowane będą na narzędzia oraz studia przypadków. Targi Internet Poland są miejscem, w którym spotkamy największe marki internetowe, które zaprezentują swoje możliwości.



Gala Mixx Awards 2012
Wieczorem, pierwszego dnia targów w Palladium zostanie zorganizowana uroczysta Gala wręczenia nagród kolejnej edycji konkursu na najlepsze kampanie internetowe Mixx-Awards 2012.



Organizatorem targów jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrzeszający ponad 200 firm branży internetowej. Wśród członków IAB Polska są: największe portale informacyjne, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Więcej na www.internetpoland.pl