Interaktywny brand advertising, czyli świat marki budowany wspólnie z konsumentami oraz email marketing jako skuteczna metoda brand advertising

11.09.2012
dłoń trzymająca długopis, dwa laptopy, ekrany

Interaktywny brand advertising

Interaktywny brand advertising, czyli świat marki budowany wspólnie z konsumentami oraz email marketing jako skuteczna metoda brand advertising

Zapraszamy na warsztaty pt. „Interaktywny brand advertising, czyli świat marki budowany wspólnie z konsumentami oraz email marketing jako skuteczna metoda brand advertising” 18 września w lokalu Colombia przy ulicy Kruczej 6/14 poziom -1 w godz. 9.30 – 17.00.

Warsztaty będą prowadzone przez Leszka Łuczyna – Creative Director agencji Opcom oraz Pawła Salę – Dyrektora Zarządzającego FreshMail



Koszt warsztatów 399zł brutto od osoby (w cenę szkolenia wliczony jest poranny poczęstunek, napoje, lunch oraz certyfikat).



Grupy ok. 10 osobowe



W celu zgłoszenia uczestnictwa należy przesłać maila na adres awatla@iab.com.pl otrzymają Państwo formularz zgłoszeniowy, który należy wypełnić i przesłać skan.



AGENDA:


9.30- 10.00 Networking i poranny poczęstunek.



Leszek Łuczyn, Creative Director agencji Opcom



10:00 – 13.00 Interaktywny brand advertising, czyli świat marki budowany wspólnie z konsumentami.

1. Responsive design – projekty multiprzyjazne dla użytkownika.

2. Popularność kontra spójny wizerunek marki.

3. Crowdsourcing z fanami.

4. Jak zepsuć Facebooka?

5. Blogerzy i gwiazdy internetu – jasne i ciemne strony współpracy.

6. Łączenie mediów – internauci są w „realu”!

7. Monetyzacja działań wizerunkowych.




13.00 – 14.00 Przerwa obiadowa



Paweł Sala, Dyrektor Zarządzający FreshMail



14.00-16:30 Email marketing jako skuteczna metoda Brand Advertising

1. Budowanie baz z zaangażowanymi odbiorcami.

2. Drilling down – czyli co wiemy o naszych odbiorcach?

3. Budowanie relacji za pomocą e-mail marketingu.



16.30 – 17.00 Ewentualne pytania do prowadzących, rozmowy indywidualne