Instytut Monitorowania Mediów dołączył do IAB Polska

06.05.2014
Instytut Monitorowania Mediów IAB Polska
Instytut Monitorowania Mediów, lider monitoringu mediów w Polsce, przystąpił do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

 

Przystąpienie do IAB Polska jest dla nas naturalną konsekwencją działań. Związek Pracodawców Branży Internetowej jest dla Instytutu Monitorowania Mediów ważnym merytorycznym punktem odniesienia. Zarówno IAB, jak IMM powstały w tym samym 2000 roku i mają wiele wspólnych płaszczyzn działania. Jednym z ważnych zadań IAB jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IMM również regularnie bada treści publikowane w sieci i udostępnia raporty i analizy z tego zakresu, między innymi Kompas Social Media. Cieszymy się, że do IAB możemy wnieść nasz ekspercki potencjał, unikalny ze względu na badania prowadzone na styku mediów tradycyjnych i społecznościowych.

Instytut Monitorowania Mediów to lider branży monitoringu mediów w Polsce. Od ponad dekady dostarcza kompleksowe usługi badania wizerunku w prasie, radio, telewizji oraz w internecie (w tym w mediach społecznościowych). Analizy i raporty IMM pomagają w planowaniu, prowadzeniu oraz w ocenie efektów komunikacji PR i marketingowej, a narzędzia do zarządzania monitoringiem zapewniają stały dostęp on-line do opinii pojawiających się w mediach na temat m.in. marek, instytucji, osób. W zakresie stałego monitoringu prowadzonego przez Instytut znajduje się ponad 1000 tytułów prasowych, ponad 100 stacji RTV (z szerokim wyborem mediów regionalnych i lokalnych) oraz polskie zasoby internetu wraz z social media – ponad 200 tysięcy domen objętych monitoringiem w systemie 24/7. Jakość usług gwarantują innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz stworzone przez IMM technologie inteligentnego pozyskiwania danych.

IMM oferuje Kompas Social Media – raport zapewniający wsparcie komunikacyjne w mediach społecznościowych, Audyt Komunikacji Marketingowej – kompleksowe badanie promotion-mix, bazę MediaContact ułatwiającą komunikację z kilkoma tysiącami dziennikarzy, monitoring mediów w krajach CEE oraz admonit – aplikację pozwalającą na analizę wydatków reklamowych w prasie, radiu oraz telewizji.

Wysoką jakość IMM potwierdza członkostwo w prestiżowej międzynarodowej organizacji FIBEP – Federation Internationale des Bureaux d’Extraits de Presse oraz przyznane tytuły: Gazela Biznesu (2012) i dwukrotnie Diament Forbesa (2010, 2009). Od początku działalności IMM zaangażowany jest również w działania CSR, w ramach których organizuje m.in. konkurs stażowy „PRaktykuj za Granicą” dla studentów zainteresowanych PR i komunikacją.

Więcej informacji: