Inicjatywę IAB Polska na rzecz uczciwej reklamy wspiera RWE Polska

02.10.2014

RWE Polska – spółka sprzedająca energię elektryczną, należąca do międzynarodowego koncernu specjalizującego się w wytwarzaniu, przesyle, dystrybucji oraz sprzedaży energii elektrycznej i gazu, składając deklarację realizowania założeń Inicjatywy, zapewnia o podjęciu skutecznych działań w celu niereklamowania się na serwisach pirackich.

Inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy jest akcją wyrastającą z potrzeby edukowania podmiotów działających w ekosystemie reklamowym i służącą podnoszeniu ich świadomości, cieszymy się więc, że tak znana marka jak RWE zaufała IAB Polska i realizuje kierunki rozwoju branży internetowej, wyznaczane przez Związek.  Inicjatywa służyć ma rozwojowi legalnego rynku internetowego przez odcięcie wpływów reklamowych serwisom pirackim i przekierowanie ich do serwisów legalnych

4 czerwca 2014 podczas Forum IAB, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB, zainicjował akcję mającą na celu podjęcie działań antypirackich w kooperacji z reklamodawcami, domami mediowymi, i innymi podmiotami związanymi z reklamą internetową. Inicjatywę patronatem honorowym objęło Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.

Inicjatywa jest zaproszeniem dla przedsiębiorców i jednostek organizacyjnych, zapowiadającym szerokie spektrum korzyści, płynących z przekierowania wpływów budżetowych do podmiotów działających legalnie.