Inicjatywa na rzecz uczciwej reklamy IAB Polska – podsumowanie konferencji prasowej

04.06.2014

Podczas Forum IAB Polska odbyła się konferencja prasowa inaugurująca Inicjatywę na rzecz uczciwej reklamy. Udział w niej wzięli przedstawiciele Ministerstw, które objęły Inicjatywę honorowymi patronatami oraz pierwsi sygnatariusze.

Prezes IAB Polska Włodzimierz Schmidt przedstawił krótko założenia przedsięwzięcia, a następnie oddał głos uczestnikom konferencji.

Z ramienia Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego wystąpił Pan Karol Kościński, Dyrektor Departamentu własności intelektualnej i mediów, natomiast Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji reprezentował Naczelnik Wydziału Unii Europejskiej i Spraw Międzynarodowych w Departamencie Społeczeństwa Informacyjnego, Pan Marcin Olender.

Pobierz treść Inicjatywy na rzecz uczciwej reklamy

Do Inicjatywy przystępują: Grupa Onet, IDMNet, Cyfrowy Polsat, Redefine, WP.pl, TVP, Agora, mBAnk, Evio.

Wszyscy zgodzili się, że istotnym elementem przedsięwzięcia jest podniesienie świadomości uczestników ekosystemu reklamowego, w tym samych reklamodawców i podmiotów promujących (np. domów mediowych) w skutecznej promocji serwisów legalnych.

Inicjatywa jest zaproszeniem dla przedsiębiorców i jednostek organizacyjnych, zapowiadającym szerokie spektrum korzyści, płynących z przekierowania wpływów budżetowych do podmiotów działających legalnie.

Relacja wideo z konferencji prasowej