III edycja studiów z Marketingu Internetowego w AGH

20.12.2012
Komputer, laptop, dwie osoby trzymają dokumenty siedząc przy biurku

III edycja studiów z Marketingu Internetowego w AGH

III edycja studiów z Marketingu Internetowego w AGH

Do grona prowadzących zajęcia w ramach studiów podyplomowych z Marketingu Internetowego w krakowskiej Akademii Górniczo – Hutniczej dołączają kolejni cenieni w branży eksperci.



Wśród prowadzących zajęcia w ramach studiów z Marketingu Internetowego w AGH można odnaleźć m.in. takich ekspertów jak Paweł Tkaczyk, Maciej Budzich, Dominik Kaznowski, Paweł Sala, Andrzej Garapich czy Barbara Stawarz. W trzeciej edycji studiów do kadry dołączają m.in: Michał Sadowski (prezes Zarządu i współzałożyciel Brand24 S.A.), Grzegorz Błażewicz (prezes Zarządu i założyciel Benhauer), Marta Klimowicz (dyrektor ds. Marketingu w AdTaily), Magdalena Sikora (kierownik działu SEO w Expedia UK) oraz Tomasz Karwatka (prezes Zarządu Divante).




Rekrutacja na III edycję studiów z Marketingu Internetowego wystartowała 5 listopada 2012. Potrwa do końca stycznia 2013 roku. Studia z Marketingu Internetowego w jednej z najbardziej prestiżowych uczelni w kraju to kadra 31 prowadzących oraz 198 godzin zajęć w tym m.in. warsztaty w profesjonalnym studio foto-wideo.



Studia objęte są patronatem IAB Polska.



Więcej na http://www.mi.wh.agh.edu.pl