If your ad is not on YouTube it probably sucks

13.05.2013
młoda uśmiechnięta kobieta stoi przed tablicą, na której jest narysowany wykres

If your ad is not on YouTube it probably sucks

Przekaz w komunikacji wirtualnej ma balansować na granicy sensacji, absurdu, obrazy królowej i wielkiej kasy inaczej nie zwróci na niego uwagi nikt włącznie z królową (która jest tylko jedna).

Mało tego. Ma być tam, gdzie potencjalny konsument szuka tego, czego chce i czego jeszcze nie wie, że chce. Co rządzi siecią? O tym na Forum IAB 2013 opowie Mike Lundgren, który nie mało zarobił na innowacji i który wiedzę i doświadczenie chce przekazać polskim marketerom (Forum IAB 5-6 czerwca, Multikino Złote Tarasy).



Mike Lundgren, absolwent Uniwersytetu Stanowego w Missouri, w przeszłości związany był z Small Planet Partners (Cofounder), który dzięki niemu zwiększył swoje przychody o 600%. W Iomega Corporation (LenovoEMC) jako General Manager zasłynął z kreatywnych innowacji tworząc nowe rozwiązania marketingowe i linie produktów. Z kolei praca w Apple Computer (Director, Worldwide Market Development) zaowocowała doświadczeniem w integracji różnorodnych technologii (w tym 2-way wireless, text-to-speech, rozpoznawanie głosu, badania i pomiary, kod kreskowy, i GPS). Mike Lundgren opatentował system przedpłaty za pomocą elektronicznych zawartości nośnika wymiennego i zapobiegania nieautoryzowanemu kopiowaniu.



Przejdź do strony Forum IAB 2013 >>



Czerwcowe wystąpienie Mike’a będzie ściśle związane z jego ostatnią publikacją „Siły kształtowania przyszłości sieci”. Internet przedmiotów, gier, komunikacji, płatności mobilnych, współpracy, tożsamości i prywatności – to zdaniem amerykańskiego marketera elementy kształtujące przyszły wygląd Internetu. Niejednokrotnie też podkreślał konieczność korzystania z social media(YouTube) podczas budowania pozycji marki. Prelegent zamierza uatrakcyjnić swój wykład licznymi i ciekawymi przykładami. Takie informacje są bezcenne w budowaniu przyszłości firmy/marki. Jeśli dowiemy się w jakim kierunku zmierza sfera naszej działalności możemy w innowacyjny sposób zaplanować swoją strategię. Nasze polskie podwórko nie zawsze ma dostęp do światowego obrotu informacją. Doświadczenie spotkania ze światowym ekspertem, to uczynienie kroku na przód, kroku dalej od konkurencji.



Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na Forum IAB 2013, które Polski Związek Pracodawców Branży Internetowej organizuje już po raz siódmy. Konferencja z roku na rok przyciąga co raz większą liczbę słuchaczy. Niewątpliwie jest to zasługa wielu polskich i zagranicznych gości, osób doświadczonych, z nowymi pomysłami i chęcią podzielenia się swoją wiedzą z innymi. W ubiegłorocznych spotkaniach brały udział takie osobistości jak Seth Godin, Mike Walsh, czy Gary Vaynerchuk. Tematem przewodnim tegorocznego Forum są sposoby komunikacji w trudnych czasach kryzysu. Konferencja odbędzie się w dniach 5- 6 czerwca, w salach Multikina w Złotych Tarasach.