IAB Showcase – Wideo on Line, Mobile Marketing

06.09.2013
Kobieta przemawia do mikrofonu, siedzi z dwójką osób przy stole

IAB Showcase – Wideo on Line, Mobile Marketing

16 mln internautów ogląda wideo online, 86% użytkowników internetu ogląda wideo za pomocą komputera i urządzań mobilnych.

Jeżeli (nie) chcesz wiedzieć jak wykorzystać ten potencjał w rozwoju Twojego biznesu – (NIE) PRZYCHODŹ na IAB SHOWCASE „Wideo online, mobile marketing” 10 września br., iabłko – siedziba Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Celem spotkań IAB ShowCase jest pozyskanie przez marketerów wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej. Prezenterami są eksperci – praktycy specjalizujący się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej.

Zapraszamy osoby odpowiedzialne za marketing w przedsiębiorstwach – wstęp bezpłatny.

Zgłoś udział!

Anna Maj

Anna Maj

Anna Maj



key account manager


E-mail: amajiab.com.pl

T: 22 434 21 35

M: +48 600 253 807

Natalia Pachenko

Natalia Panchenko

Natalia Panchenko


specjalista ds. sprzedaży


E-mail: npanchenkoiab.com.pl

T: 22 434 21 35

M: +48 784 047 485

Agenda spotkania:

IAB ShowCase Warszawa, 10 września 2013
Sala konferencyjna IAB Polska – iabłko, Krucza 16/22 (wejście od Wilczej, I piętro)
Temat: Wideo on Line, Mobile Marketing

Prowadzący: Aneta Gąsiorek, IAB Polska

  • 10.30-10.40
    Rozpoczęcie konferencji

  • 10.40-11.00
    Skuteczność reklamy video”
    Prelegent: Jan Roszkiewicz, Pixad

  • 11.00-11.20
    Moda na Sukces – trendy i przewidywania
    Prelegenci: Daria Sóboczewska, Video Ad Manager, Karolina Grzechnik, Account Manager Wirtualna Polska

  • 11.20- 11.40
    Jak za 50 000 zł doprowadzić do 500 000 obejrzeć spotu video na YouTube – czyli nowe eldorado dla … pierwszych marketerów.
    Prelegent: Robert Sosnowski – Biuro Podróży Reklamy

  • 11.40-12.00
    Philips Saeco – Esencja wiedzy, łyk inspiracji. Najbardziej pobudzające case study polskiego AppStore. Czyli o tym jak budując fantastyczną aplikację, zrealizować trudne cele i odrobinę się zaprzyjaźnić
    Prelegent: Borys Wróbel, Red Mobile

  • 12.00-12.20
    Mobilna reklama multimedialna
    Prelegenci: Krzysztof Beniowski, Agora

  • 12.20-12.40
    Przerwa kawowa

  • 12.40-13.00
    Reklama Rich Media – polskie przykłady
    Prelegenci: Grzegorz Chyliński, Adrino

  • 13.00-13.20
    Jeśli twierdzisz, że Twoi konsumenci nie są jeszcze gotowi na mobile, to nic o nich nie wiesz. 10 przykładów, jak mobile zmienia reguły gry
    Prelegent: Michał Wolniak, VML

  • 13.20-13.40
    Praca, nauka i rozrywka… Czyli jak to się dziś robi z mobilnymi aplikacjami.
    Prelegent: Wicenty Kokot, GoldenSubmarine

  • 13.40-14.00
    Social video marketing pod kątem YouTube
    Prelegent: Marcin Jaśkiewicz, ISTV Media