IAB ShowCase: Panorama wrocławskiego rynku interaktywnego, Wrocław, 12 października 2012

09.10.2012
uśmiechnięty młody mężczyzna siedzący przed komputerem patrzy się w lewą stronę i uśmiecha się

IAB ShowCase

Już w piątek 12 października 2012 r. odbędzie się wrocławski IAB Showcase.

Celem spotkań IAB ShowCase jest pozyskanie przez marketerów wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej. Prezenterami są eksperci- praktycy specjalizujący się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej. Zapraszamy wszystkich przedstawicieli przedsiębiorstw wrocławskich.


Na konferencję zapraszamy jedynie marketerów – przedstawicieli największych reklamodawców na rynku zajmujących się na co dzień tematyką reklamy w różnych mediach.



Hotel Mercure Panorama Wrocław, pl. Dominikański 1

Temat: Panorama wrocławskiego rynku interaktywnego



Program:



10.00 Przywitanie uczestników



10.00-10.20 e-commerce to też medium – jak prezentować produkty w przestrzeni e-commerce
Prelegent: Bartosz Kiełbiński, eStoreMedia.com



10.20-10.40 Efektywne wdrożenie platformy internetowej dla IAB Polska. Case study
Prelegent: Andrzej Hamankiewicz CTO/Wiceprezes Zarządu imerge



10.40-11.00 Skuteczna kampania w świecie mobile
Prelegenci: Marek Naruszewicz, Eliza Szymańska, Mobiem



11.00- 11.20 Nie pozwól wampirom wyssać krwi z Twojego serwisu reklamowego. Wyposaż się w testy bezpieczeństwa, podnieś wydajność i zadbaj o dane osobowe.
Prelegent: Magdalena Zawada, Hostersi



11.20-11.40 Social Media 2013 – co przyniosą media społecznościowe w nadchodzącym roku
Prelegent: Krzysztof Winnik, Ostryga



11.40-12.00 Przerwa kawowa



12.00-12.20 Współczesny internauta jest odmiejscowiony
Prelegenci: Artur Janik, Łukasz Sulik, ClickAd



12.20-12.40 „Wafelkowa Rewolucja, czyli jak zaangażować społeczność w rebranding marki w social media?”
Prelegent: Katarzyna Zemlik, Marketing & PR Manager, agencja interaktywna Eura7



12.40-13.00 Social Media mogą sprzedawać
Prelegenci:Dawid Trzeciak, Tomasz Olejnik, WeAreMedia



13.00- 13.20 Marketing mobilny w praktyce: jak skutecznie wykorzystać tradycyjne narzędzia w nowoczesnej komunikacji z Klientami
Prelegent: Tomasz Pakulski, Redlink



Kontakt:



Anna Maj

Key Account Manager

IAB Polska

Tel. stacjonarny (22) 618 – 46 -84

Tel komórkowy: 600 253 807