IAB Showcase 4 grudnia – audytorium to wyłącznie marketerzy

28.11.2013
Trzy uśmiechnięte osoby. Jedna z nich trzyma w dłoni dokument w który wszyscy się wpatrują.

IAB Showcase 4 grudnia – audytorium to wyłącznie marketerzy

W dniu 4 grudnia Związek Pracodawców Branży Internetowej zaprasza na ósmą i ostatnią już w tym roku edycje bezpłatnej konferencji z cyklu IAB ShowCase z tematu: „e-mail marketing, gry, reklama behawioralna”.

Czym jest IAB ShowCase?

Celem spotkań IAB ShowCase jest pozyskanie przez osoby zajmujące się marketingiem w swoich przedsiębiorstwach / instytucjach wiedzy na temat najnowocześniejszych rozwiązań w dziedzinie reklamy internetowej.

Prezenterami są eksperci – praktycy specjalizujący się w różnych dziedzinach marketingu i reklamy interaktywnej.


Agenda

Prowadzący: Aneta Gąsiorek, IAB Polska

  • 10.30-10.40 Rozpoczęcie
  • 10.40-11.00 Czy kosmitę można nauczyć ziemskiej chemii?
    Prelegent: Mateusz Ciećwierski, Account manager GoldenSubmarine
  • 11.00-11.20 Mobilizacja poczty elektronicznej. Jak dotrzeć do coraz bardziej wymagającego użytkownika?
    Prelegent: Ewa Sadowska, Monika Głowacka Wirtualna Polska
  • 11.20- 11.40 3 sprawdzone sposoby na zwiększenie konwersji z mailingu
    Prelegent: Filip Kłodawski – Specjalista ds. strategii i projektów, FreshMail
  • 11.40-12.00 Przerwa kawowa
  • 12.00-12.20 Optymalizacja kampanii wizerunkowych
    Prelegent: Grzegorz Sławatyński, nugg.ad
  • Ze względu na ograniczona liczbę miejsc prosimy o potwierdzenie przybycia na adres mailowy: amajiab.com.pl

    Sala konferencyjna IAB Polska – iabłko, Warszawa, ul. Krucza 16/22 (wejście od ul. Wilczej)