IAB Polska z wyróżnieniem w konkursie IAB Europe Research Awards 2014

21.05.2014

Badanie „Prywatność w sieci” zrealizowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska otrzymało wyróżnienie „Highly Commended” tym samym zajmując drugie miejsce w konkursie IAB Europe Research Awards 2014. Zwycięzców ogłoszono 20 maja podczas Interact Congress w Paryżu.

Zgłoszone przez IAB Polska badanie „Prywatność w sieci. Komunikacja marketingowa online z perspektywy internautów” otrzymało wyróżnienie w konkursie IAB Europe Research Awards 2014 w kategorii „Najlepsze wykorzystanie budżetu badawczego”. Celem projektu było poznanie opinii internautów na temat prywatności w sieci. Z badania wynikało, że użytkownicy sieci uważają internet za przestrzeń publiczną i potrafią chronić swoją prywatność, a zbytnie formalizowanie internetu im przeszkadza. Są także w większości świadomi istnienia cookies i faktu zbierania danych o ich zachowaniach w sieci w celach komercyjnych. Badanie dostępne jest pod adresem: http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/co-internauci-naprawde-mysla-o-prywatnosci-w-sieci-raport-2/

research awards 2014

IAB Europe Research Awards to paneuropejski konkurs organizowany przez IAB Europe. Celem przedsięwzięcia jest promocja oraz nagrodzenie najlepszych projektów badawczych na Starym Kontynencie. Zwycięskie prace stają się częścią banku wiedzy dedykowanego profesjonalistom w całej Europie, tak aby mogli wykorzystywać je w codziennej pracy.

Jury konkursu przyznaje nagrody w następujących kategoriach:

  • Budowanie świadomości marki;
  • Efektywność;
  • Postawy i zachowania konsumentów;
  • Marketing mobilny;
  • Media społecznościowe;
  • Wieloekranowość;
  • Pomiar widowni;
  • Najlepsze wykorzystanie budżetu badawczego.

Zwycięzców poznaliśmy 20 maja podczas konferencji Interact Congress w Paryżu. Więcej informacji: http://www.interactcongress.eu/articles/377/Research-Awards-Winners-2014.html