IAB Polska w finale konkursu IAB Europe Research Awards 2014

12.05.2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska pragnie zakomunikować, że polskie badanie „Prywatność w Sieci” znalazło się na liście finalistów konkursu IAB Europe Research Awards 2014. Zwycięzców poznamy podczas konferencji Interact Congress 20 maja w Paryżu.

Zgłoszone przez IAB Polska badanie „Prywatność w sieci, komunikacja marketingowa online z perspektywy internautów” otrzymało nominację do finału konkursu IAB Europe Research Awards 2014 w kategorii „Najlepsze wykorzystanie budżetu badawczego”. Badanie to, zrealizowane w czerwcu 2013 roku, było odpowiedzią na zaproszenie do publicznej debaty, do której zachęcało Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. Celem projektu było poznanie opinii internautów na temat prywatności w sieci.

IAB Europe Research Awards to paneuropejski konkurs organizowany przez IAB Europe. Celem przedsięwzięcia jest promocja oraz nagrodzenie najlepszych projektów badawczych na Starym Kontynencie. Zwycięskie pracę stają się częścią banku wiedzy dedykowanego profesjonalistom w całej Europie, by mogli wykorzystywać je w codziennej pracy.

Jury konkursu przyznaje nagrody w następujących kategoriach:

  • Budowanie świadomości marki;
  • Efektywność;
  • Postawy i zachowania konsumentów;
  • Marketing mobilny;
  • Media społecznościowe;
  • Wieloekranowość;
  • Pomiar widowni;
  • Najlepsze wykorzystanie budżetu badawczego.

Zwycięzców poznamy już 20 maja podczas konferencji Interact Congress w Paryżu. Więcej informacji: http://www.iabeurope.eu/news/shortlist-finalists-announced-iab-europes-research-awards-201