IAB Polska pionierem w tworzeniu samoregulacji

09.07.2014

W dniu 26 czerwca 2014 uchwałą Zarządu IAB Polska został przyjęty Kodeks Dobrych Praktyk dotyczący szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie. Kodeks został w dniu 8 lipca br. zaprezentowany podczas posiedzenia Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i został przez KRRiT zaakceptowany.

Kodeks Dobrych Praktyk jest efektem wielomiesięcznej pracy ekspertów Grupy Prawnej IAB Polska, oraz spotkań i konsultacji z KRRiT i MAiC. Przyjęty dokument jest wynikiem ogromnego zaangażowania firm członkowskich IAB Polska, a w szczególności serwisów VoD i stanowi najlepszy przykład wspólnego postrzegania kluczowych kwestii przez branżę internetową. W okresie powakacyjnym wspólnie z KRRiT planowana jest szeroka komunikacja dotycząca przyjęcia Kodeksu, będącego niewątpliwie dowodem zaufania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji do IAB Polska jako organizacji skutecznie reprezentującej interesy przedsiębiorców internetowych.

Pobierz Kodeks Dobrych Praktyk VoD

Wypracowany wspólnie z KRRIT sukces w postaci Kodeksu Dobrych Praktyk, zwraca uwagę na kluczową rolę wszystkich serwisów VoD w dalszym rozwoju partnerstwa z KRRiT. W związku z powyższym IAB Polska zachęca podmioty udostępniające treści audiowizualne do wsparcia Kodeksu w formie przystąpienia do grona sygnatariuszy.

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z biurem IAB Polska:

Tel: 784 690 362, e-mail: a.wojcikiab.org.pl

Oświadczenia o przystąpieniu proszę przesyłać na adres: a.wojcikiab.org.pl