IAB Polska patronem studiów z e-zarządzania ze stypendiami i praktykami

04.06.2013
ksiażka, kartki przekręcane

IAB Polska patronem studiów z e-zarządzania ze stypendiami i praktykami

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w ramach działalności edukacyjnej prezentuje nowy kierunek studiów.

Praktyczne wykorzystanie wiedzy akademickiej, stypendia pieniężne, praktyki w firmie, a dla najlepszych możliwość zatrudnienia – o takim systemie kształcenia marzą studenci i rząd, a wprowadza go w życie Akademia Leona Koźmińskiego w strategicznej współpracy z Orange Polska.

Nowe, dwuletnie studia magisterskie „zarządzanie w wirtualnym środowisku” wykształcą menedżerów e-biznesu. Są adresowane dla osób z tytułem licencjata, które chcą uzupełnić wyższe wykształcenie do poziomu magisterskiego, a przy okazji uzyskać poszukiwany na rynku zawód związany z biznesowym wykorzystaniem internetu. Firma Orange Polska od początku będzie uczestniczyła w tworzeniu programu, a jej przedstawiciele będą prowadzić wybrane zajęcia.

-W ten sposób możemy zagwarantować, że sposób kształcenia studentów będzie spójny z najnowszymi trendami na rynku, będzie łączył teorię z biznesową praktyką. Słuchacze otrzymają dokładnie taką wiedzę, jaką powinni posiadać aplikując dziś do pracy – mówi Jacek Kowalski, członek Zarządu ds. Zasobów Ludzkich Orange Polska.
v

Nowe studia wprowadzone przez Akademię Leona Koźmińskiego to specjalizacja w ramach zarządzania, kierunku najwyżej ocenionego przez Polską Komisję Akredytacyjną i posiadającego doskonałą reputację na rynku międzynarodowym: „Financial Times” umieścił studia z zarządzania w ALK na 28. miejscu na świecie, jako najlepszy tego typu kierunek na wszystkich uczelniach w Europie Środkowo-Wschodniej. Już dziś pracodawcy doceniają jego absolwentów, a współpraca z Orange daje gwarancję osobom rozpoczynającym kształcenie na nowej specjalizacji, że w ciągu dwóch lat zdobędą nie tylko dyplom magistra zarządzania, ale przede wszystkim poszukiwany zawód.

Studenci zdobędą kompetencje m.in.: jak zarządzać internetowym start-upem, jak prowadzić działania e-marketingowe, jak tworzyć i komercjalizować innowacje, poznają zachowania konsumentów w sieci, nauczą się, jak zarządzać finansami i zespołami w projektach IT oraz jak wykorzystać Internet do budowania sukcesu firmy. W programie przewidziano także m.in. gry symulacyjne e-commerce czy laboratoria z wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach marketingowych.

Studia realizowane wspólnie z Orange to najlepszy przykład na to, jak lider biznesowy i wyższa uczelnia uznana na arenie krajowej i międzynarodowej mogą skutecznie współdziałać w celu dostarczenia studentom konkretnej wiedzy, kompetencji i umiejętności niezbędnych w budowaniu kariery zawodowej w świecie, w którym Internet odgrywa kluczowe znaczenie.

Obok partnera strategicznego, jakim jest Orange Polska, w rozwój programu studiów zaangażowali się również jako patroni: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, a jako partnerzy merytoryczni m.in.: Cdp.pl (firma specjalizująca się w tworzeniu gier komputerowych i wirtualnej rozrywce), Gemius (zarządzanie internetowymi kampaniami reklamowymi, a także monitoringu i analizy stron internetowych) oraz Divante, Ideo, GoldenSubmarine, Heureka, Netsolutions, Socjomania.

Na studia aplikować może praktycznie każdy posiadacz dyplomu licencjata, a osoby po kierunkach nie związanych z zarządzaniem będą musiały uzupełnić wiedzę z tej dziedziny do pewnego poziomu. Absolwenci otrzymają dyplom ukończenia studiów magisterskich na kierunku zarządzanie. Oprócz wspomnianego nowego programu magisterskiego, Akademia Leona Koźmińskiego uruchamia wspólnie z biznesem trzy programy studiów podyplomowych: marketing internetowy, handel elektroniczny oraz Internet w turystyce i hotelarstwie.

Więcej informacji nt. nowych studiów znaleźć można na stronie
www.ezarzadzanie.kozminski.edu.pl.