IAB Polska partnerem merytorycznym Forum Brandingu 2016

23.05.2016

 

Wraz z ośrodkiem dialogu i analiz THINKTANK zapraszamy do udziału w corocznym Forum Brandingu. Odbędzie się ono 2 czerwca br. pod hasłem: „Młoda Polska: nowe spojrzenie na komunikację i odpowiedzialność marek”.

Miejsce forum wybrane jest nieprzypadkowo – to Stadion klubu „Legia” – jednej z najstarszych (100 lat) i najcenniejszych warszawskich marek! W tym roku zastanowimy się nad tym, jak marki – zarówno uznane, jak i te, które dopiero budują swoją reputację – mogą kształtować odpowiedzialne postawy i wpływać na rzeczywistość lokalnie i globalnie. Porozmawiamy także o tym, co młodzi Polacy myślą o sile marek i jakiej komunikacji oczekują, o świeżym spojrzeniu i podejściu do strategii w marketingu firm oraz o wartościach, na jakich budowane są dziś marki.

Program wydarzenia oraz formularz rejestracyjny dostępne są pod adresem: http://forumbrandingu.pl/

Partnerami wydarzenia są P&G, Polpharma, Próchnik, Soho, Risk Made In Warsaw, Legia, Creative Sport Investment, a także Best Place Institute, Foundation of Strategic Competence Development, Fundacja Marka dla Polski, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Teraz Polska, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Konfederacja Lewiatan, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Superbrands, Związek Firm Public Relations oraz agencje brandingowe Dragon Rouge oraz BNA.

Zapraszamy do rejestracji!