IAB Polska najlepsze w Europie.

11.06.2012
Młoda, uśmiechnięta kobieta stoi przed narysowanym na tablicy wykresem
IAB Europe ogłosiło zwycięzców Mixx Awards 2012. 30 maja podczas europejskiej gali MIXX AWARDS.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska został nagrodzony statuetką dla najlepszego biura IAB w Europie! Jest to nagroda specjalna, przyznana pierwszy raz w historii.


Nagrody zostały przyznane podczas odbywającego się w Barcelonie Interact Congress podczas uroczystej gali 30 maja. Nagrodzone zostały najlepsze kampanie interaktywne z całej Europy. Aby dostać się do finałów, kampanie musiały wpierw zwyciężyć na szczeblu krajowym. W 2012 roku konkurs Mixx Awards przyciągnął ponad 65 zgłoszeń z całej Europy przyznano także dwie nagrody specjalne.

mixx-awards-2012-dla-iab polskaIAB Polska otrzymało nagrodę specjalną w kategorii ‚Best Country’. W imieniu wszystkich firm członkowskich zrzeszonych w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nagrodę odebrał Jarosław Sobolewski – Dyrektor Generalny IAB Polska.

- Gratulacje dla całej polskiej branży internetowej za stworzenie tak dobrej organizacji.

– Zwycięstwo w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards Europe pokazało siłę polskich przedsięwzięć internetowych oraz istotną rolę IAB Polska w Europie. Już dziś zajmujemy 4. miejsce na świecie i trzecie w Europie.

Mixx Awards 2012 dla Polski pokazało rosnące znaczenie polskiego rynku internetowego.

- Gratuluję i dziękuję wszystkim pracownikom biura IAB Polska. Sukces IAB Polska to wypadkowa ciężkiej pracy biura IAB oraz zaangażowania specjalistów działających w grupach roboczych.

Agencje z całej Europy rywalizowały w 7 kategoriach. Poniżej prezentujemy zwycięzców:

MagiClick Digital Solutions za kreacje dla Danone ‚Discover the Animals with Dino’ (Turcja) – kategoria ‚Brand awareness and positioning';


TBWA Brussels za kreację dla Maes ‚Adopt a keg’ w kategorii ‚Direct response’


V for Viral za ‚Seninki Kac Santim’ Greenpeace (Turcja) w ‚lead generation’


MTDDB / Tribal DDB za ‚Academia’ Doritos(Turcja) w kategorii ‚Best brand / product launch;


Wanda Digital za ‚Chokolike’ Nestle (Turcja) – Experimental / innovative campaign;


These Days za ‚Golden Wedding’ Truvo / Golden Pages (Belgia) w kategorii Cross media integration;


i w końcu Carantion Group za ‚Creatures’ Totoya (Węgry) w kategorii ‚Mobile’.



Stephan Noller, CEO nugg.add, został nagrodzony drugą specjalną statuetką – „Best Personality”.