IAB Patronem merytorycznym V edycji Targów ehandlu

19.09.2013
tablet, raport, dokument, długopis

IAB Patronem merytorycznym V edycji Targów ehandlu

23 i 24 września na Stadionie Narodowym, odbędą się Targi ehandlu.

Wydarzenie stanowi niepowtarzalną okazją do zawarcia nowych kontaktów biznesowych. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie http://targiehandlu.pl/.

Wśród zwiedzających będą obecni przedstawiciele sklepów internetowych szukający inspiracji do rozwoju swojej działalności e-commercowej, ale także właściciele działalności offline, chcący spróbować swych sił w e-handlu.

Podczas Targów eHandlu będzie można uczestniczyć w prelekcjach Ekspertów. IAB Polska zaprasza na prelekcję Pawła Kolendy, menedżera ds. badań, który przedstawi wyniki największego badania sektorowego w Polsce.

„E-konsumenci, Consumer Journey Online” to badanie oparte na modelu marketingowym McKinsey, zaadaptowane do szczegółowego opisu roli internetu w procesie zakupowym. Model opisuje rolę sieci na tle innych źródeł informacji, a także różnych środowisk online, od impulsu zakupowego, po sam zakup. W badaniu ujęto 17 najbardziej popularnych kategorii produktów i usług kupowanych przez Polaków. Badanie IAB Polska E-konsumenci, Consumer Journey Online.

Organizatorem V edycji Targów eHandlu jest Fundacja Polak 2.0, która serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych zwiedzających i wystawców.