IAB na Sympozjum Świata Telekomunikacji i mediów

30.03.2017

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wziął udział w panelu poświęconym reklamie podczas XVII Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów, które odbyło się w dniach 28-29 marca 2017 roku w Warszawie.
DSC_4583

Tematem panelu „Przyszłość rynku reklamy w Polsce” były zagrożenia dla rynku mediów, blokowanie reklam w internecie, koncentracja usług brokerskich. Rozmawiano także o perspektywach rozwoju rynku reklamy w Polsce i na świecie a także o rozwoju kompetencji cyfrowych branży reklamowej.

Tegoroczna edycja konferencji była poświęcona rozwojowi rynku telekomunikacyjnego i mediów, w szczególności zagadnieniom związanym z technologiami przyszłości w komunikacji, cyfryzacją biznesu, regulacjom, rynkowi telewizyjnemu i reklamie.

DSC_4616

Przez 17 lat Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów na stałe wpisało się w kalendarz sektora jako kluczowe spotkanie integrujące przedstawicieli administracji centralnej, regulatora, organizacji pozarządowych oraz kluczowych przedstawicieli top managementu.

IAB Polska objęło wydarzenie swoim patronatem.

Więcej informacji na stronie: www.telekomunikacjaimedia.pl