IAB Expert Panel #8 „Telewizja w internecie czy Internet w telewizji? Synergia mediów: WWW vs. TV”

30.06.2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska serdecznie zaprasza na IAB Expert Panel #8 , który odbędzie się 10 lipca w iabłku, czyli siedzibie IAB Polska w Warszawie oraz online – dostępna będzie transmisja. Wydarzenie adresowane jest do marketerów: agencji, domów mediowych, działów marketingu, pasjonatów marketingu, którzy chcieliby uczestniczyć w dyskusji na najbardziej palące tematy z obszarów e-marketingu. Wstęp bezpłatny.

W nowoczesnej formule paneli dyskusyjnych IAB Polska porusza najważniejsze zagadnienia dla branży internetowej. 10 lipca br. o godz. 10.30 w iabłku, czyli siedzibie Związku odbędzie się 8 edycja IAB Expert Panel pod tytułem: „Telewizja w internecie czy Internet w telewizji? Synergia mediów: WWW vs. TV”. Jak zawsze zostaną poruszone najbardziej palące tematy. Serdecznie zapraszamy.

Agenda

PREZENTACJA
Prezentacja wyników badania IAB Polska TV+WWW = Razem lepiej
Paweł Kolenda, Dyrektor ds. badań, IAB Polska

DYSKUSJA PANELOWA
Telewizja w internecie czy Internet w telewizji? Synergia mediów – WWW vs. TV
Moderator: Robert Wielgo, Członek Zarządu, IAB Polska
Paneliści:

  • Jacek Dzięcielak – CEO Media Impact, Członek Zarządu Grupa Onet.pl SA
  • Arkadiusz Miegoń – Country Manager, Mexad Poland
  • Mariusz Stecki – Zastępca dyrektora Ośrodka iTVP-HD
  • Jakub Bierzyński – Założyciel i CEO, OMD
  • Marcin Pery – Doradca zarządu, Cyfrowy Polsat.
Zapisy i transmisja

Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, aby wziąć udział wydarzeniu należy wysłać e-mail pod adres Anna Wątła, a.watlaiab.org.pl.
Dla słuchaczy wstęp jest bezpłatny. Będzie także dostępna transmisja online z wydarzenia na stronie:  http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/iab-expert-panel-8/

Miejsce i data

Miejsce: ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa (wejście od ulicy Wilczej)
Data: 10 lipca 2014 r., godzina 10.30
Transmisja online: http://iab.org.pl/wydarzenia/kalendarz/iab-expert-panel-8/

Kto powinien wziąć udział?
  • Przedstawiciele agencji i domów mediowych na co dzień mający do czynienia z wideo
  • Szefowie i specjaliści z działów marketingu