IAB Expert Panel #3: Potencjał rynku mobile w Polsce – 15 lipca

01.07.2013
Dłonie kobiety piszące na klawiaturze komputera

IAB Expert Panel #3: Potencjał rynku mobile w Polsce – 15 lipca

Zapraszamy do wzięcia udziału w trzecim już z nowego cyklu wydarzeń organizowanych przez IAB Polska.

Skontaktuj się z nami pisząc na adres szkuciab.com.pl, by otrzymać hasło do playera wideo i obejrzeć na żywo IAB Expert Panel #4 Potencjał rynku video w Polsce. Internet w telewizji czy telewizja w internecie?

Szymon Kuc

Szymon Kuc

Szymon Kuc


koordynator ds. marketingu i pr

E-mail: szkuciab.com.pl

M: +48 608 530 904

  • W nowoczesnej formule paneli dyskusyjnych poruszymy najważniejsze zagadnienia dla branży internetowej.
  • Dla słuchaczy wstęp jest bezpłatny.
  • Transmisja z wydarzenia będzie dostępna on-line
  • Wszystkie eventy odbywają się w iabłku – nowej siedzibie IAB Polska w Warszawie przy ulicy Kruczej 16/22.
  • 15 lipca 2013 godz. 11.00-12.30, iabłko – siedziba IAB Polska
    IAB CREATIVE SHOWCASE: Ogłoszenie zwycięzców Edycji Wiosna konkursu IAB Creative Showcase
    PREZENTACJA: Prezentacja wyników badania raportu IAB Polska Mobile (2012,Q4)
    DYSKUSJA PANELOWA: Potencjał rynku mobile w Polsce. Smartfony, tablety jako narzędzie komunikacji z użytkownikiem.

    W panelu zostaną poruszone następujące tematy:

  • m-commmerce – potencjał zakupowy w kanale mobile
  • aplikacje – jak efektywnie je promować? 10 kroków do własnej aplikacji
  • reklama w telefonach komórkowych – fakty i mity, co sprawia że m-intenauci klikają w reklamy, jakie typy m-reklam są dla użytkowników najbardziej przydatne
  • przyszłość reklamy mobile –czy rok 2013 będzie rokiem mobile?
  • strategia mobile- kiedy zrobić aplikacje, a kiedy wystarczy strona mobilna- użytkownicy mobile – charakterystyka
  • jakie plany sprzedażowe mają operatorzy, ile sprzedają
  • nowe trendy w mobile
  • Zaproszeni do panelu zostaną:

  • Marek Wcisło – T-mobile.
  • Mec. Paweł Gruszecki, Kancelaria Traple, Podrecki, Konarski i Wspólnicy
  • Robert Wielgo – Wirtualna Polska
  • Borys Wróbel – Red Mobile
  • Tomasz Woźniak – Future Mind
  • Adrian Kielich – Havas Media
  • Moderator: Włodzimierz Schmidt, IAB Polska
    Wyniki badania zaprezentuje: Paweł Kolenda, Manager ds. Badań IAB Polska

    Ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy o potwierdzenie obecności wysyłając e-mail na adres: awatlaiab.com.pl. Decyduje kolejność zgłoszeń.

    Anna Wątła

    Anna Wątła

    Anna Wątła


    menedżer ds. grup roboczych i edukacji


    E-mail: awatlaiab.com.pl

    T: 22 434 21 77

    M: +48 784 049 742

    Pozostałe osoby zapraszamy na transmisję on-line, którą będzie można oglądać na stronie www.iablko.pl

    W kolejnych miesiącach planujemy panele dyskusyjne z następujących tematów:

  • Rola internetu w kreowaniu innowacji
  • TV a internet, wielkoekranowość – Telewizja w internecie czy internet w telewizji
  • Przyszłość polskiego internetu – internet 2020