IAB Expert Panel – 20 czerwca!

13.06.2013
Dwie kobiety pochylają się nad dokumentami

IAB Expert Panel – 20 czerwca!

Zapraszamy do wzięcia udziału w drugim już z nowego cyklu wydarzeń organizowanych przez IAB Polska.

W nowoczesnej formule paneli dyskusyjnych poruszymy najważniejsze zagadnienia dla branży internetowej.
Dla słuchaczy wstęp jest bezpłatny.
Transmisja z wydarzenia będzie dostępna on-line
Wszystkie eventy odbywają się w iabłku – nowej siedzibie IAB Polska w Warszawie przy ulicy Kruczej 16/22.



20 czerwca 2013 godz. 11.00-12.30, iabłko – siedziba IAB Polska



PREZENTACJA: Premiera wyników badania e-commerce, e-communication


DYSKUSJA PANELOWA: Rola komunikacji w handlu elektronicznym


W panelu zostaną poruszone następujące tematy:


Proces zakupowy w sieci – przyszłość sprzedaży produktów i usług przez internet (trendy)

Konwersja sprzedaży w sklepie internetowym (efekt ROPO)

Przydatność reklamy internetowej w procesie podejmowania decyzji zakupowych

Marka w sieci – budowanie komunikacji z użytkownikiem

Rola mediów społecznościowych i WoM w procesie zakupowym

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku e-commerce – rola mediów earned, paid oraz owned
Wsparcie polskich przedsiębiorców – sklepy internetowe w walce o fundusze unijne i dotacje, inne źródła finansowania

Prawne aspekty działalności na rynku e-commerce (dyrektywa konsumencka, cookies, ustawa o ochronie danych osobowych)



Zaproszeni do panelu zostaną:


Sebastian Christow – Dyrektor Departamentu Gospodarki Elektronicznej Ministerstwo Gospodarki

Stefan Nowak – Doradcza zarządu ds. strategii i rozwoju biznesu, Grupa Nokaut.

Mec. Paweł Gruszecki, Kancelaria Traple, Podrecki, Konarski

Dorota Bachman – Director of Marketing & Development at E-commerce Services empik.com

Bartosz Kiełbiński – Dyrektor Zarządzający Estoremedia

Konrad Latkowski – Manubia



Moderator: Włodzimierz Schmidt, IAB Polska
Wyniki badania zaprezentuje: Paweł Kolenda, Manager ds. Badań IAB Polska



Ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy o potwierdzenie obecności wysyłając e-mail na adres: awatla@iab.com.pl. Decyduje kolejność zgłoszeń.



Pozostałe osoby zapraszamy na transmisję on-line, którą będzie można oglądać na stronie www.iablko.pl



W kolejnych miesiącach planujemy panele dyskusyjne z następujących tematów:


Skuteczna reklama w mobile. Smartfony, tablety jako narzędzie komunikacji z użytkownikiem

Rola internetu w kreowaniu innowacji

TV a internet, wielkoekranowość – Telewizja w internecie czy internet w telewizji

Przyszłość polskiego internetu – internet 2020