IAB Creative Showcase Zima 2013/2014 – zgłoszenia jeszcze do 14 marca!

10.03.2014

Jeszcze tylko do piątku 14 marca 2014 roku można składać zgłoszenia do, organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, konkursu IAB Creative Showcase. Celem konkursu jest promowanie innowacyjności i kreatywności kreacji reklamowej oraz zaprezentowanie i podzielenie się dorobkiem kreacji internetowych w Polsce.

O konkursie

IAB Creative Showcase to konkurs na najlepsze kreacje brandingowe, którego pierwszą edycję Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zorganizował w czerwcu 2011 roku. Co kwartał Jury ocenia najbardziej twórcze kreacje reklamowe. Jest to sposób na zwrócenie uwagi środowiska na istotę kreacji marketingowych w procesie tworzenia kampanii reklamowej.

Pokaż co masz >

Jury i wyróżnienia

Wśród jurorów oceniających zgłoszone kreacje znajdują się eksperci z branży interaktywnej, marketerzy i reprezentanci domów mediowych.
Spośród nadesłanych zgłoszeń, jury wybiera laureata konkursu i przyznaje wyróżnienie dwóm kolejnym najciekawszym pracom. Dodatkowo spośród wszystkich laureatów edycji kwartalnych, przyznana zostaje nagroda Grand Prix.

Kto, do kiedy i jak może zgłosić kreację?

Do rywalizacji w konkursie IAB Polska serdecznie zaprasza wszystkie agencje reklamowe, domy mediowe oraz działy kreacji, które stworzyły estetyczne i angażujące prace, kierowane do polskiego odbiorcy. W celu zgłoszenia kreacji należy zarejestrować się na stronie internetowej konkursu: www.iabcreativeshowcase.pl a następnie umieścić na niej zgłaszaną pracę.

Udział w konkursie jest bezpłatny a każdy z uczestników może zgłosić dowolną ilość kreacji. Przyjmowanie zgłoszeń do aktualnie odbywającej się edycji konkursu zostało przedłużone do 14 marca 2014 roku.

Gorąco zachęcamy do udziału w rywalizacji.

Pokaż co masz >