IAB Creative Showcase. Termin zgłoszeń przedłużony do 18 marca.

08.03.2013
telefon i długopis leżące na dokumencie z wykresem

IAB Creative Showcase

Termin zgłaszania prac do konkursu na najbardziej kreatywną kampanię online.

– IAB Creative Showcase – został przesunięty na poniedziałek 18 marca 2013 roku. Jak co kwartał Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nagrodzi najlepsze kreacje brandingowe w internecie. Zwycięzców poznamy 26 marca.




IAB Creative Showcase jest konkursem na najlepszą kreację reklamową organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Raz na kwartał Jury nagradza 3 najlepsze prace przyznając zwycięskiej tytuł laureata, natomiast dwie kolejne otrzymują wyróżnienia. Jury składa się z ekspertów z dziedziny marketingu interaktywnego oraz marketerów.



Jeszcze do 18 marca


Na prośbę zainteresowanych IAB Polska przesuwa termin zgłaszania prac na 18 marca 2013. Praca każdej agencji, która zdecyduje się wziąć udział w konkursie zostanie zamieszczona na stronie internetowej konkursu. Co ważne, można zgłosić dowolną ilość kreacji a zgłoszenie jest bezpłatne.



Jak wziąć udział w konkursie?


Uczestnikiem konkursu może być agencja, dom mediowy lub dział kreacji, natomiast kampania musi być kierowana do polskiego odbiorcy. Do konkursu można zgłosić prace, które są estetyczne i angażujące. Gdy upewnimy się, że nasza kreacja spełnia powyższe kryteria należy ją umieścić na stronie konkursu (www.iabcreativeshowcase.pl), po uprzednim zarejestrowaniu się.



Ogłoszenie wyników



Zwycięzców zimowej edycji konkursu IAB Creative Showcase poznamy 26 marca.
Więcej na http://www.iabcreativeshowcase.pl