IAB Creative Showcase – koniec przyjmowania zgłoszeń

19.03.2013
Dwie osoby, jedna z nich trzyma tablet na którym wyświetlone są wykresy.

IAB Creative Showcase – koniec przyjmowania zgłoszeń

Zakończył się termin przesyłania zgłoszeń do konkursu na najlepszą kreację reklamową ostatniego kwartału.

Prace, na prośbę uczestników można było składać do 18 marca. Jak co kwartał Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nagrodzi najlepsze kampanie online, a ponadto przyzna nagrodę Grand Prix 2012 dla najlepszej pracy minionego roku.



IAB Creative Showcase jest konkursem na najlepszą kreację reklamową organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Raz na kwartał Jury nagradza 3 najlepsze prace przyznając zwycięskiej tytuł laureata, natomiast dwie kolejne otrzymują wyróżnienia. Jury składa się z ekspertów z dziedziny marketingu interaktywnego oraz marketerów.



Zdobywcę Grand Prix oraz kreacje, które zwyciężyły w zimowej edycji IAB Creative Showcase poznamy 26 marca. Więcej na http://www.iabcreativeshowcase.pl