IAB Creative Showcase: Grand Prix, laureat i wyróżnienia. Zgłoś kampanie reklamowe online do 11 marca

05.03.2013
na stole leży dokument z kolorowymi wykresami

IAB Creative Showcase

IAB Creative Showcase to cykliczny konkurs na najlepszą kreację reklamową w Polsce.

Co kwartał profesjonalne jury złożone z przedstawicieli agencji, domów mediowych oraz klientów nagradza 3 najbardziej kreatywne prace. Ponadto zostanie przyznana nagroda Grand Prix 2012 dla najlepszej pracy minionego roku. Na zgłoszenia IAB Polska czeka jeszcze tylko do 11 marca 2013 roku.



Jak co kwartał Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska organizuje konkurs na najlepszą kreację brandingową – IAB Creative Showcase. Celem konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności kreacji reklamowych w Polsce oraz zaprezentowanie i podzielenie się dorobkiem rodzimych agencji reklamowych. Udział w konkursie jest bezpłatny a twórca może zgłosić dowolną ilość prac. Wszystkie zgłoszenia zostaną opublikowane na stronie konkursu – http://www.iabcreativeshowcase.pl




Uczestnikiem konkursu może być agencja, dom mediowy, dział kreacji, których kampania była kierowana do polskiego odbiorcy w danym kwartale. Do konkursu można zgłosić kreacje, które są estetyczne i angażujące. Prace należy umieścić na stronie konkursu (http://www.iabcreativeshowcase.pl)
, po uprzednim zarejestrowaniu się.



Jury konkursu – złożone z przedstawicieli agencji, domów mediowych i klientów – nagrodzi 3 najlepsze prace. Każda kreacja jest oceniana według czterech głównych kryteriów: atrakcyjność, innowacyjność, dopasowanie brandu, komunikacja wizerunku.



Ponadto na koniec obecnie trwającej edycji Zima 2012/2013 zostanie przyznana nagroda Grand Prix dla najlepszej kreacji wybranej spośród nagrodzonych prac w całym 2012 roku.



Na zgłoszenia czekamy jeszcze tylko tydzień. Prace można składać do 11 marca. Wyniki IAB Creative Showcase zostaną ogłoszone 19 marca.



Więcej informacji: http://www.iabcreativeshowcase.pl.