IAB Creative Showcase edycja zima 2013/2014 – Zgłoś kampanię do 12 marca

05.03.2014

Agencje reklamowe, domy mediowe i działy kreacji w Polsce, nieustannie tworzą kreacje reklamowe zasługujące na uwagę i wyróżnienie. Z myślą o tych właśnie kreacjach Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, od 2011 roku, organizuje IAB Creative Showcase. Zgłoszenia do edycji zima 2013/2014 przyjmujemy do 12 marca 2014 roku.
To już 12 edycja organizowanego od 2011 roku konkursu Creative Showcase, mającego na calu promowanie kreatywności i innowacyjności polskich specjalistów od reklamy oraz zaprezentowani i podzielenie się dorobkiem kreacji internetowych w Polsce.

Zgłoś kampanię bezpłatnie >

Za sukces i efekt kampanii reklamowej, odpowiedzialność ponosi nie tylko wydawca. Miejsce emisji, treść przekazu, dopasowanie oraz jakość kreacji, w równy sposób wpływają na efektywność kampanii marketingowej w internecie. Odpowiednio skrojona na potrzeby grupy docelowej, niestandardowa kreacja może nadawać charakter prowadzonej kampanii oraz skutkować wzrostem sprzedaży. W Polsce często powstają dzieła na światowym poziomie, skrupulatnie przemyślane, które nie dostają należytego uznania i wyróżnienia.

Reklama interaktywna wciąż poszerza swoje terytorium, doskonali i uatrakcyjnia formaty. A to znak, że odbiorcy są nią po prostu zainteresowani. W dobrych kampaniach baner reklamowy zaczyna przybierać różne formy. Może być grą, konfiguratorem, aktywną animacją, a nawet w pewnym stopniu zastępować landing page. Baner staje się początkiem interaktywnej przygody, do której wciągamy odbiorcę. Cieszy, że i agencje i klienci w większym stopniu rozumieją, że zamiast na inwazyjność warto postawić na kreatywność

Konkurs Creative Showcase jest sposobem na zwrócenie uwagi środowiska na istotne kreacji marketingowych oraz ukazanie jak znaczny wpływ mają one na powodzenie kampanii reklamowych. Co kwartał przyjmujemy zgłoszenia z najbardziej twórczymi projektami marketingowymi, które następnie są oceniane przez jurorów. W składzie jury znajdują się eksperci z branży internetowej, marketerzy oraz eksperci domów mediowych. W każdej edycji konkursu pojawia się również gość specjalny.

Jak zgłosić kreację

Do rywalizacji gorąco zachęcamy wszystkie agencje reklamowe, domy mediowe oraz działy kreacji, które stworzyły estetyczne i angażujące kreacje, kierowane do polskiego odbiorcy. Prace należy umieścić na stronie konkursu: www.iabcreativeshowcase.pl, po uprzednim zarejestrowaniu się. Udział w konkursie jest bezpłatny a każdy uczestnik może zgłosić dowolną ilość kreacji. Zgłoszenia do aktualnej edycji konkursu przyjmujemy do 12 marca 2014 roku.
Projekty, które angażują, są skrupulatne i przemyślane oraz powodują świadome obcowanie internautów z przekazem reklamowym, zostaną nagrodzone. Jury przyzna nagrodę laureata oraz dwa wyróżnienia. W tej edycji konkursu zostanie przyznana również Nargoda Grand Prix, wybierana przy każdej ostatniej edycji roku, spośród wszystkich laureatów kwartalnych.

Zgłoś kampanię bezpłatnie >