IAB Creative Showcase – Edycja Lato

30.09.2013
Otwarty laptop leżący na blacie przed mężczyzną

IAB Creative Showcase – Edycja Lato

W IAB Polska lato nadal trwa. Weź udział w letniej edycji konkursu na najlepszą kreację brandingową – IAB Creative Showcase.

Terminy składania prac przedłużamy do 14. października.

Godziny planowania i prób, potem wdrażanie i testy. Na koniec kontrola i mierzenie efektów. Wszystkie kreacje reklamowe są unikatowe, choć skrupulatnie przemyślane za każdym razem wiąże się z nimi ryzyko niepowodzenia rynkowego.

Dlatego co kwartał wyróżniamy i nagradzamy najlepszych w konkursie IAB Creative Showcase. Celem konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności kreacji reklamowych oraz zaprezentowanie i podzielenie się dorobkiem prac twórców branży reklamy internetowej w Polsce.

Finał drugiej tegorocznej edycji konkursu IAB Creative Showcase już 23. października podczas IAB Expert Panel. Na zgłoszenia natomiast czekamy do 14. października.

Pokaż co masz na stronie iabcreativeshowcase.pl/konkurs
.

Zgłoś swoją pracę na www.iabcreativeshowcase.pl/zglos-prace/kto-moze-brac-udzial