IAB Creative Showcase Edycja Lato 2012. IAB Polska przedłuża czas przyjmowania zgłoszeń do 7 września.

20.08.2012
Przy stole siedzi grupa ludzi, jedna osoba podaje mężczyźnie kartkę z dokumentem

IAB Creative Showcase Edycja Lato 2012

IAB Creative Showcase Edycja Lato 2012. IAB Polska przedłuża czas przyjmowania zgłoszeń do 7 września.


Zgłoszenia do konkursu IAB Creative Showcase Edycja Lato można przesyłać jeszcze przez 18 dni do 7 września. Jak co kwartał Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nagrodzi najlepsze kreacje brandingowe w internecie. Zwycięzców poznamy 17 września.




IAB Creative Showcase jest konkursem na najlepszą kreację reklamową organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Raz na kwartał Jury nagradza 3 najlepsze prace przyznając zwycięskiej tytuł laureata, natomiast dwie kolejne otrzymują wyróżnienia. Jury składa się z ekspertów z dziedziny marketingu interaktywnego oraz marketerów.



Praca każdej agencji, która zdecyduje się wziąć udział w konkursie zostanie zamieszczona na stronie internetowe konkursu. Co ważne, można zgłosić dowolną ilość kreacji.



Jak wziąć udział w konkursie?

Uczestnikiem konkursu może być agencja, której kampania była kierowana do polskiego odbiorcy. Do konkursu można zgłosić kreacje, które są estetyczne i angażujące.



Gdy upewnimy się, że nasza kreacja spełnia powyższe kryteria należy ją umieścić na stronie konkursu (www.iabcreativeshowcase.pl), po uprzednim zarejestrowaniu się. IAB Polska wydłuża przyjmowanie zgłoszeń do 7 września.



Ogłoszenie wyników

Zwycięzców Letniej edycji konkursu IAB Creative Showcase poznamy 17 września. Zwycięzców Edycji letniej można poznać odwiedzając witrynę konkursu www.iabcreativeshowcase.pl



Kreację reklamową IAB Polska rozumie jako graficzną formę przekazywania treści informacyjnych bądź reklamowych, często będącą odnośnikiem do strony promowanego produktu emitowaną w sieciach reklamowych lub na portalach.