Gry w marketingu – warsztaty IAB Polska

20.10.2013
gestykulujący mężczyzna

Gry w marketingu – warsztaty IAB Polska

Temat warsztatów: Gry w marketingu
Data: 6 grudnia 2013

Prowadzący: Olga Knap, Mellongames, Jacek Jankowski, NK.pl
Grupa docelowa: wszystkie branże
Zapisy: Anna Wątła, awatlaiab.com.pl
Cena: 399 zł brutto

Agenda warsztatów

Część teoretyczna – Advergames:

  • jak i do kogo możemy dotrzeć za pomocą reklamy w grach
  • dobre praktyki
  • rozwój i analiza rynku, związanego z grami reklamowymi
  • Cześć praktyczna

  • ćwiczenia: Quiz: Fakty i Mity (ok. 20min)
  • Czy uczestnicy muszą mieć ze sobą własne laptopy? Nie
  • Olga Knap, head of advergames, Mellongames

    Odpowiada za tworzenie i rozwój działu advergames, który zajmie się produkcją gier i aplikacji reklamowych, przeznaczonych na strony internetowe, serwisy społecznościowe oraz telefony komórkowe.

    Swoje doświadczenie zdobywała pracując w takich firmach, jak: ARBOinteractive, IDMnet, AdAction, OS3multimedia.
    Współpracując z domami mediowymi, agencjami interaktywnymi i klientami bezpośrednimi, stworzyła kilkadziesiąt produkcji reklamowych dla takich marek jak: Garnier, Allegro, PKO BP, Łowicz, Winiary, Levis, Chipicao, adidas, LUKAS Bank, Algida, Hasbro, Nivea, Sony i wiele innych.

    Jacek Jankowski, games and applications advisor, nk.pl
    Ewangelista rozwiązań reklamowych wykorzystujących gry i reklamę w grach. Jest osobą związaną z marketingiem internetowym od lat 90. Jego doświadczenie obejmuje działania zarówno po stronie agencji interaktywnych, po stronie klienta, jak i jako niezależny konsultant działań marketingowych w Internecie. Prowadził marki związane z grami reklamowymi i społecznościowymi (m.in.: AdAction, nobagames.com, Ostryga), w których przyłożył rękę do produkcji ponad 1000 gier. Wykładowca uczelni wyższych, ewangelista rozwiązań wykorzystujących w działaniach reklamowych gry, reklamę w grach, społeczności graczy oraz mechanikę gier (gamifikacja, grywalizacja). Współzałożyciel i aktywny uczestnik grupy Gry w marketingu w ramach IAB Polska. Obecnie w ramach NK.pl rozwija katalog gier i aplikacji w przestrzeni www i mobile. Razem z producentami gier i reklamodawcami rozwija nowe narzędzia marketingowe w przestrzeni gier social i mobile.

    Ekspert grupy roboczej IAB „Gry w marketingu”.