Grupy robocze Usability i Agencje z nowym szefami w IAB Polska

27.02.2014

Agnieszka Janulewicz została nowym szefem Grupy Roboczej Usability, natomiast Wacek Wykrytowicz został nowym szefem Grupy Roboczej Agencje. Grupy robocze działające w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska skupiają specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego.

Agnieszka Janulewicz IAB Polska

Agnieszka Janulewicz to absolwentka psychologii na Uniwersytecie Gdańskim, badacz i analityk użyteczności z siedmioletnim doświadczeniem w obszarze badań w tym badań jakościowych (grupy kreatywne, zogniskowane wywiady grupowe czy analiza treści) jak również badań użyteczności zarówno laboratoryjnych jak i realizowanych zdalnie. Prowadzi szkolenia i warsztaty z zakresu badań użyteczności i wykorzystywania wyników w praktyce. Obecnie związana z agencją interaktywną Efigence.

Brała udział w projektach badawczych z zakresu użyteczności dla takich branż jak: Finanse i ubezpieczenia, FMCG, Turystyka, Edukacja, E-commerce, Administracja Publiczna.


Co planuje nowa szefowa?

Przede wszystkim odejście od Usability ku User Experience. Jeśli chodzi o plany rozwoju to jako grupa robocza chcemy nadal budować i zwiększać świadomość w zakresie User Experience i potrzeb użytkowników. Szczególnie zależy mi na zwiększeniu bazy uczestników grupy i zwiększeniu ich zaangażowania. Sprzyja to wymianie myśli. Konsekwentnie będziemy dążyć jako grupa do rozbudowy wiedzy & know-how, aktualnie pracujemy także nad dobrymi praktykami i wytycznymi, tworzymy Poradnik procesów. Chciałabym abyśmy jako grupa byli obecni przy tworzeniu raportu strategicznego IAB Polska.

Wacek Wykrytowicz IAB Polska

Wacek Wykrytowicz z branżą interaktywną związany jest od 2000 roku. Studiował na Politechnice Warszawskiej, SGH i SWPS. Przed założeniem własnego biznesu pracował w HYPERmedia i Onecie. Od 2006 roku prowadzi Przeagencję gdzie zajmuje się pozyskiwaniem klientów. Obecnie na stanowisku Chief Business Development Officer.

Planujemy spotkania z przedstawicielami marketerów, zwłaszcza z szefami działów interactive. Chcemy rozpocząć dialog, który ma mieć na celu stałe podnoszenie poziomu polskiej kreacji online