Grand Prix 2013, Laureat i 2 wyróżnienia edycji zima 2013 – IAB Creative Showcase.

27.03.2014

Agencja GoldenSubmarine została laureatem edycji zima 2013/2014 konkursu na najciekawsze kampanie reklamowe online – IAB Creative Showcase. Wyróżnienia powędrowały w ręce Mobext/ Adrino oraz BAN.PL/ Mediacom. Grand Prix 2013 dla agencji John Pitcher za kreację Nike Hypervenom. Nagrody wręczono podczas konferencji Digital Research for Marketing (DR4M) 26 marca 2014 r. w Centrum Nauki Kopernik.

Jury konkursu, składające się z ekspertów z dziedziny marketingu interaktywnego oraz marketerów przyznało tytuł laureata edycji zima 2013/2014 agencji GoldenSubmarine za pracę dla Delikatesów Centrum. Ludzie z GoldenSubmarine „ciasteczkowy” obowiązek połączyli z czymś pozytywnym. Po wejściu na delikatesy.pl, obok obowiązkowego disclaimera informującego o wykorzystywaniu przez serwis ciasteczek internauta może zobaczyć promocje aktualne na dany dzień.
Jedno z wyróżnień otrzymali Mobext/ Adrino . W wyróżnionej kampanii promującej zimowe paliwa Statoil, pierwszy raz w Polsce został wykorzystany mechanizm targetowania pogodowego na urządzenia mobilne oraz kreacja Rich Media kontekstowo nawiązująca do warunków pogodowych oraz specyfiki produktu.

Drugie wyróżnienie za pracę na rzecz SEATa otrzymali BAN.PL/ Mediacom. Kampania SEATa miała na celu zakomunikowanie szerokiemu gronu promocji cenowej na wszystkie modele producenta. Zdecydowano się wykorzystać świeży format nie zastosowany wcześniej w Polsce – „Wonderwall”. Cechuje go możliwość umieszczenia w nim kilkunastu grafik naraz. Dzięki dodatkowym opcjom, w ramach kreacji wielkości triplebillboarda, przekazuje się większą ilość informacji, niż jest to dostępne w ramach standardowego bannera.

Kapituła konkursu za najbardziej kreatywną kampanię w 2013 roku – poprzez przyznanie tytułu Grand Prix – uznała pracę agencji John Pitcher za kreację dla Nike Poland. Autorzy kreacji wymyślili i zrealizowali drapieżnie wyglądające grafiki przedstawiają hybrydę butów Nike, czarnej pantery, żmii, kruka. Kreacje reklamowe pojawiły się na kilkunastu witrynach w polskim internecie, głównie na serwisach poświęconych tematyce sportowej i piłkarskiej, m.in. sportowefakty.pl, sportwizja.pl, goal.pl. Wykorzystano takie formy reklamowe jak: Megabillboard, Halfpage, Rectangle, Preroll czy xHTML

Wszystkie zgłoszone kampanie można zobaczyć na stronie konkursowej:
http://iabcreativeshowcase.pl/galeria/nadeslane/lista?edition=12

Wręczenie nagród odbyło się podczas konferencji Digital Research for Marketing (DR4M) 26 marca w Centrum Nauki Kopernik.

IAB Creative Showcase jest konkursem na najbardziej kreatywną kampanię reklamową w internecie organizowanym co kwartał przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Celem konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności kreacji reklamowych w sektorze reklamy online oraz zaprezentowanie i podzielenie się dorobkiem kreacji internetowych w Polsce. Co kwartał profesjonalne Jury nagradza 3 kampanie. Jurorami są eksperci z marketingu interaktywnego oraz marketerzy. Autor najlepszej kampanii kwartału zostaje laureatem konkursu, dwie kolejne prace otrzymują wyróżnienia. Wszystkie nadesłane prace zostają opublikowane na stronie konkursowej. Raz do roku Jury przyznaje nagrodę specjalną Grand Prix dla kampanii wybranej spośród wszystkich nagrodzonych w danym roku.

Grand Prix 2013: John Pitcher
Laureat edycji zima 2013/2014: GoldenSubmarine
Wyróżnienia: BAN.PL/ Mediacom oraz Mobext/ Adrino

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom.