Goldbach Group rozwija działalność w Polsce

07.01.2013
Klawiatura komputera

Goldbach Group

Goldbach Group rozwija działalność w Polsce

Goldbach Group, jeden z głównych graczy na rynku mediów w Europie, utworzył Goldbach Poland, holding łączący operujące w Polsce spółki, a także zdecydował o przekształceniu ARBOinteractive w Goldbach Audience.




Nowa struktura Goldbach Poland opiera się na wydzielonych, na bazie dotychczasowej działalności, dwóch liniach biznesowych. Pierwsza z nich, Goldbach Audience, kontynuuje działalność największej sieci reklamowej w Polsce oraz rozwija i dostarcza nowoczesne narzędzia do realizacji kampanii display, wideo i mobile w internecie. Jej oferta i zespół fachowców bazują na dotychczasowych zasobach ARBOinteractive. Druga linia biznesowa, Goldbach Interactive, działa na polskim rynku już od ponad roku, jako profesjonalna agencja interaktywna. Country Managerem Goldbach Poland jest Marek Parzydło. Dyrektorami Zarządzającymi Goldbach Audience są Artur Muszkiet i Małgorzata Lakowska, zaś Goldbach Interactive Krzysztof Bińkowski.


Powołanie Goldbach Poland wynika z istotnej roli jaką polski rynek reklamy internetowej odgrywa w planach biznesowych Goldbach Group, a wykorzystanie jego dynamiki i potencjału jest jednym ze strategicznych celów grupy.



Zmiany podyktowane są przede wszystkim potrzebą wprowadzenia jednej marki na wszystkich rynkach, na których operuje firma matka. Dzięki rebrandingowi stworzymy nową wartość dla naszych klientów, partnerów biznesowych oraz pracowników. Działalność Goldbach Poland, podobnie jak innych podmiotów tworzących Goldbach Group, będzie opierać się na: innowacyjności, wykorzystaniu zaawansowanych technologii i skuteczności działania.




Wraz z powołaniem Goldbach Poland grupa zdecydowała o przekształceniu ARBOinteractive w Goldbach Audience.


W wyniku dynamicznych zmian na rynku reklamowym w ostatnim okresie stworzyliśmy nową koncepcję oferty reklamowej, która dzięki przemyślanemu podejściu do zasobów reklamowych oraz wykorzystaniu efektywnych narzędzi technologicznych powinna jeszcze lepiej odpowiadać potrzebom naszych klientów.




Nowa oferta Goldbach Audience opierać się będzie na trzech filarach – liniach produktowych. Pierwsza linia produktowa, Reach & Context, to największy zasięg w Polsce, a także różnorodność kanałów tematycznych oraz form reklamowych. Druga linia produktowa, Dedicated & Tailor Made, to wachlarz niestandardowych produktów komunikacyjnych on-line, tworzonych we współpracy z wybranymi ze względu na wysoką jakość treści i parametry mediowe, wydawcami. Trzecia, Audience & Conversion, to skuteczne dotarcie do grup celowych przy wykorzystaniu danych o użytkownikach oraz najnowszych technologii oraz nowych form modeli sprzedaży (RTB).Wdrożenie nowej oferty zaplanowane jest na koniec marca 2013 roku.


Więcej informacji http://goldbachaudience.pl/biuro-prasowe/notatki-prasowe/2013/goldbach-group-rozwija-dzialalnosc-w-polsce