Należący do sieci Goldbach Audience system monitoringu reklam w polskim internecie, AdReport, stał się bazą do przygotowania przeglądu reklam internetowych dekady.
Przegląd reklam internetowych dekady jest to zestawienie kreacji, które na przestrzeni ostatnich 10 lat wyróżniły się w polskim internecie. W ramach przeglądu prezentowane są pojedyncze reklamy, jak również te, które stanowiły część większych kampanii. Przegląd stanowi subiektywny wybór autorów.
Zestawienie doskonale ukazuje zmiany jakie na przestrzeni lat zaszły w obszarze reklamy online. W ramach przeglądu przypomniane zostały kampanie największych marek telekomunikacyjnych, FMCG, samochodowych czy kosmetycznych, a także kampanie społeczne. Ponadto w zestawieniu znalazły się kreacje, których slogany reklamowe weszły do języka potocznego.
Z przeglądem reklam dekady można zapoznać się pod adresem http://www.kampaniedekady.adreport.pl/.
Przegląd reklam internetowych dekady został przygotowany w oparciu o AdReport, system monitoringu reklamy display w polskim intrenecie. System umożliwia analizowanie działań konkurencji, lokalizowanie aktywnych klientów z poszczególnych sektorów oraz śledzenie trendów w reklamie online. AdReport działa na rynku od ponad 10 lat.
Zostaw komentarz