GO.PL przystąpiło do grona członków IAB Polska

01.10.2013
Dwie kobiety siedzą przy komputerze

GO.PL przystąpiło do grona członków IAB Polska

GO.PL to w pełni automatyczny system do dynamicznego remarketingu produktowego oraz audience buyingu.

GO.PL to w pełni automatyczny system do dynamicznego remarketingu produktowego oraz audience buyingu, wykorzystujący technologię RTB przez co oferuje dotarcie do konkretnego użytkownika, a nie grupy użytkowników odwiedzających dany serwis. GO.PL rozwija zaawansowane algorytmy rekomendujące konkretne produkty. Dociera do osób, które porzuciły koszyk; kiedyś dokonały zakupu, ale nie powracają; byli zainteresowani produktem, ale go nie kupili. System umożliwia również kupowanie ruchu na podstawie dokładnych danych o użytkownikach.

Bardzo nam zależy na edukowaniu branży w zakresie RTB i audience buyingu. Od wielu miesięcy obserwujemy rewelacyjne wyniki kampanii w oparciu o Real-time Bidding i chcemy brać czynny udział w pracach grup roboczych, aby za kilkanaście miesięcy z uśmiechem na twarzy widzieć wyniki badań, w których RTB kilkakrotnie powiększyło swoją obecność w reklamie display.