Getin Noble Bank nowym Członkiem Nadzwyczajnym IAB Polska

29.10.2014

Getin Noble Bank został nowym Członkiem Nadzwyczajnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Bank, inwestujący w innowacyjne rozwiązania oparte na najnowszych technologiach, będzie wspierał działania stowarzyszenia, którego głównym celem jest edukacja rynku w zakresie możliwości i potencjału internetu jako efektywnego medium reklamowego. 

Strategia rozwoju Getin Noble Banku zakłada wykorzystanie nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. W zeszłym roku Bank wprowadził innowacyjną kartę MasterCard Display z wyświetlaczem pokazującym stan konta, która zdobyła tytuł światowej innowacji podczas Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions. W tym roku uruchomił pierwsze w Polsce i jedne z nielicznych na świecie samoobsługowe placówki bankowe. Jako nowy członek IAB Polska, Getin Noble Bank wniesie do stowarzyszenia wiedzę i doświadczenie związane z wykorzystaniem potencjału internetowego w sektorze finansowym oraz usługach bankowych.

 Nieograniczony dostęp do sieci to zarówno szanse jak i zagrożenia dla sektora bankowego. Aby umiejętnie wykorzystać możliwości internetu, instytucje finansowe muszą stale rozwijać się w tym kierunku, na bieżąco dzieląc się wiedzą i umiejętnościami oraz współdziałając z najlepszymi rynkowymi ekspertami. Członkostwo w IAB Polska jest okazją do tego rodzaju współpracy. Chcemy być nie tylko obserwatorami zachodzących zmian, ale współtworzyć otaczającą nas rzeczywistość, także tę wirtualną

Głównym celem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. Stowarzyszenie ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych. IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku, od 2007 r. działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. W strukturach IAB Polska aktualnie jest zrzeszonych 200 firm członkowskich.