Gemius z nagrodą Research Awards

13.05.2016

 

Gemius dostał nagrodę za najlepszy projekt badawczy w konkursie IAB Europe Research Awards. Serdecznie gratulujemy!

Zwycięska metodologia opracowana przez Gemiusa (gemiusOvernight) pozwala na produkcję danych dziennych, prezentujących oglądalność stron internetowych z dnia na dzień. W tegorocznej edycji konkursu firma otrzymał dwie nominacje za rozwiązania w obszarze badań internetu.

Wygrana Gemiusa to kolejny sukces w konkursie IAB Europe Research Awards ─ w 2015 r. firma zdobyła statuetkę za projekt metodologii, dzięki której wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg w sieci ze wszystkich urządzeń (Behavioral Panel Synthesis, BPS).

Laureaci konkursu zostali ogłoszeni podczas kongresu Interact w Lizbonie 12 maja br. O wyborze zwycięzców zdecydowało jury w składzie: Nick Niddleston (ZenithOptimedia), Paul Hardcastle (Yahoo!), Ariane Längsfeld (Millward Brown), Pawel Kolenda (IAB Poland) oraz Tuncay Yavuz (IAB Turkey, OMD Turkey).

Konkurs IAB Europe Research Awards organizowany jest od 6 lat. Jury konkursu przyznaje nagrody w 8 kategoriach: Brand Advertising Effectiveness, Consumer Attitudes and Behaviour, Consumer Devices, Digital Advertising Formats, Advertising Solutions, Research and Data Innovation, Audience Measurement, Best Use of Research Budget.