FreshMail: Eksperci z FreshMaila znowu ruszają w Polskę.

28.01.2014

Rusza trzecia edycja Poranków z email marketingiem. Po raz kolejny eksperci z FreshMaila podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniem oraz zdradzą najnowsze email marketingowe trendy. Jak zawsze będzie też czas na dyskusję, wymianę pomysłów i pytania.

Gdzie odbędą się Poranki?

W tym roku w ramach trzeciej edycji raz w miesiącu zawitamy do jednego z 8 polskich miast.

Pierwsza tura szkoleń odbędzie się w okresie zimowo-wiosennym:

13.02 Kraków

27.03 Łódź

17.04 Wrocław

12.06 Gdańsk

Druga tura już letnio-jesiennie:

28.08 Szczecin

18.09 Lublin

16.10 Poznań

20.11 Warszawa

Czego dowiesz sie podczas Poranków?

Poranek podzielony będzie na wystąpienia 3 prelegentów, którzy w sposób przystępny opowiedzą o tym, jak tworzyć skuteczny i efektywny email marketing. Po wszystkich prelekcjach będzie czas na networking i wymianę spostrzeżeń.

Podczas zimowo-wiosennych spotkań najpierw Paweł Sala zaprezentuje polskiego użytkownika poczty anno domini 2014. Zdradzi, co wiemy o naszych odbiorcach i jak to wykorzystać, aby zwiększyć skuteczność swoich kampanii. Prezentacja sprawi, że na nowo poznasz swoich Klientów.

Filip Kłodawski przedstawi prezentację pt. „Ewolucja persmission marketingu? Czy growth hacking polubi się z email marketingiem?”. Opowie o tym, czym jest koncepcja permisson marketingu, co kryje się pod pojęciem growth hackingu i jak wykorzystać ich najmocniejsze cechy w działaniach email marketingowych.

Na zakończenie Kamil Sikora przybliży uczestnikom tematykę grywalizacji stosowanej. Omówi on nie tylko najciekawsze, uzależniające oraz manipulujące użytkownikiem rozwiązania znane z gier wideo. Przedstawi także rolę mailingu w koncepcji 360 oraz spróbuje, przewrotnie, zredefiniować klasyczną i powszechnie przyjętą definicję grywalizacji.

Tura druga owiana tajemnicą

Ekspertom z FreshMaila zależy na tym, aby szkolenia przez nich prowadzone, zawsze były aktualne. Dlatego też, tematy szkoleń na drugą turę zostaną podane w późniejszym czasie, bo wymagają dostosowania prelekcji do tego, co wydarzy się w pierwszej połowie roku.