Evigo, Kantar Media, Kalicińscy.com, SMEBusiness.pl w IAB Polska

03.04.2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska rośnie w siłę. Kolejne firmy członkowskie przystępują do IAB Polska, pragnąc aktywnie uczestniczyć w rozwoju branży i w podnoszeniu jej standardów jakościowych. Sprawia to, że z dumą pragniemy ogłosić przyjęcie Kalicińscy.com, Evigo, SME Business.pl oraz Kantar Media, w skład firm członkowskich Związku.

Szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu to główne zadanie i misja IAB Polska. Wieloletnie doświadczenie, dotychczasowa działalność oraz potencjał nowych firm członkowskich przyczyniają się do rozwoju naszej działalności. Wkład firm członkowskich jest szansą na wieloletnią współpracę , wymianę doświadczeń i wiedzy a zarazem na rozwój zarówno Związku jak i naszych firm członkowskich.

O Evigo

Evigo, e-commerce news to serwis informacyjny o internetowym handlu detalicznym w Polsce i na świecie. Codziennie publikujemy wiadomości na temat rozwoju e-sklepów, sprzedaży wielokanałowej, trendów w e-commerce oraz social media marketingu. W Evigo opisujemy też rozwiązania w logistyce, nowe systemy płatności internetowych, webdesign, a także startupy związane z rynkiem e-commerce.

Rozwój e-commerce powoduje szybką i głęboką zmianę w handlu detalicznym. Firmy przechodzą z tradycyjnego modelu handlu do modelu sprzedaży wielokanałowej. Nasz serwis monitoruje trendy w e-commerce oraz multichannel retailing na najbardziej dojrzałych rynkach Europy Zachodniej, USA oraz Azji, Wstąpienie do IAB Polska pozwoli na dzielenie się naszymi informacjami z branżą internetową w Polsce. Liczymy, że uczestnictwo w grupach roboczych wzbogaci naszą wiedzę o sytuacji na polskim rynku.

O Kalicińscy.com

Grupę Kalicińscy.com tworzą trzy działy: Agencja Interaktywna Kalicińscy.com, posiadająca w swoim portfolio szereg unikalnych realizacji w social media, We like CAPS!- specjalizujący się w rozwiązaniach mobilnych oraz The Fog, wyspecjalizowany w produkcji branded content i branded entertainment. Agencja swoje doświadczenie zdobywała pracując dla takich klientów jak Unilever, Kompania Piwowarska, ŠKODA, IKEA czy Avon.

Członkostwo w IAB Polska stanowi dla nas kolejny etap rozwoju agencji. Po pięciu latach obecności na runku interaktywnym, Kalicińscy.com stali się stabilną, ponad czterdziestoosobową grupą. Zatrudnieni u nas profesjonaliści są gotowi do dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem. Nasze ekosystemowe podejście do marek dla których pracujemy, na pewno przełoży się na wiele ciekawych projektów, realizowanych wspólnie z IAB

O Kantar Media

Kantar Media to najstarsza i największa w Polsce firma specjalizująca się w monitorowaniu wydatków reklamowych. Z naszych usług korzystają najwięksi reklamodawcy, wydawcy prasowi i nadawcy telewizyjni, domy mediowe i agencje reklamowe. Jako jedyni dostarczamy dane pozyskane ze wszystkich mediów , umożliwiając prowadzenie skomplikowanych analiz cross-mediowych. Oferujemy zaawansowane oprogramowanie służące do analizy danych oraz przejrzystego prezentowania wyników. Tworzymy raporty custom-made z wydatków reklamowych, konkretnych kreacji i haseł reklamowych, analizy komunikacji oraz badania marketingowe. Na życzenie przygotowujemy storyboardy z wybranych reklam oraz analizy key-visual’y kampanii. Jesteśmy posiadaczami unikalnego archiwum, zawierającego wszystkie reklamy wyemitowane i wydrukowane w Polsce od 1996 r.

Świat się zmienia ! Z pewnością nie jest to odkrycie zaskakujące ale na początku XXI w szybkość zamian jest doprawdy błyskawiczna. Od dawana Internet nie jest już ciekawostką czy rozrywką młodych ludzi. Internet obecnie to podstawowa platforma komunikacji międzyludzkiej. Dla nas, w Kantar Media znaczenie internetu jest absolutnie priorytetowe, nie tylko tak jak wszyscy wykorzystujemy go w codziennej pracy, lecz także jako nieliczni staramy się go zmierzyć, opisać, zbadać. Bez cienia wątpliwości możemy powiedzieć, że jest jesteśmy firmą branży internetowej. Jak więc mogło by nas zabraknąć w gronie członków IAB?

O SMEBusiness.pl

SME business.pl wspiera kompleksowe kampanie pro sprzedażowe. Specjalizuje się w wielokanałowych rozwiązaniach takich jak: Internet publishment, supportowany przez e-mail marketing, mobile MMS/SMS, call-center, direct marketing. Kreuje niestandardowe formaty na rzecz kampanii wizerunkowych i pro sprzedażowych.

SMEbusiness.pl nowym członkiem nadzwyczajnym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Szukamy innowacyjnych rozwiązań technologicznych i implementujemy je. Członkostwo w IAB Polska da nam możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi partnerami. Myślę, że owocem tej współpracy będą nowe inspiracje w tworzeniu jeszcze lepszych i efektywniejszych rozwiązań wizerunkowych i pro sprzedażowych.