E_misja Interactive 360 zbudowała serwis „Komentuj. Nie Obrażaj” dla IAB Polska.

20.06.2012
dokument, raport, wykres słupkowy

Serwis „Komentuj. Nie Obrażaj”

E_misja Interactive 360 zbudowała serwis „Komentuj. Nie Obrażaj” dla IAB Polska.

Agencja interaktywna E_misja Interactive 360 była odpowiedzialna za budowę i launch serwisu KomentujNieObrażaj.pl

Serwis powstał przy współpracy z IAB Polska i jest częścią projektu o tej samej nazwie. Celem przedsięwzięcia jest promowanie kulturalnego zachowania w wirtualnym świecie.



Serwis umożliwia internautom szybkie reagowanie na obraźliwe opinie i wulgarne komentarze pojawiające się na współpracujących w ramach projektu portalach, m.in.: Gazeta.pl, Onet.pl, Wp.pl, o2.pl i Nasza Klasa.



Serwis zawiera także wyniki przeprowadzonego przez IAB badania „Kultura Obrażania”, które wskazują na ogromną potrzebę działań mających na celu wyposażenie internautów w narzędzia umożliwiające walkę z przejawami chamstwa w sieci.


Zaangażowaliśmy się w pracę przy projekcie „Komentuj. Nie Obrażaj”, ponieważ chcieliśmy wnieść swój wkład w promowanie kultury komunikacji w Internecie. Jako grupa marketingu, w której strukturze znajduje się agencja 6ix WoMM & Social Media, zajmująca się m.in. prowadzeniem komunikacji na forach internetowych i w Social Media zależy nam na tym, by wpłynąć pozytywnie na poziom wypowiedzi w sieci.