e-point dołącza do IAB Polska

08.03.2017

Do IAB Polska dołącza software house e-point SA.

e-point od 1996 roku tworzy pełnowymiarowe systemy internetowe, opierając swoje działania na 3 filarach: Design, Technology oraz Execution. e-point działa w trzech nurtach: e-commerce, sektor finansowy i direct selling. Firma kładzie szczególny nacisk na budowanie długich, pogłębionych relacji z klientami: z ING Bankiem Śląskim współpracują od 18 lat, z Amway – od 12, z Raiffeisen – od 7. e-point nie tylko oferuje autorskie rozwiązania, ale jest też regionalnym partnerem SAP w zakresie produktów SAP Hybris Commerce oraz SAP Hybris Marketing.

Do IAB chcemy wnieść 20 lat naszego doświadczenia w branży oraz ekspercką wiedzę z zakresu rozwiązań technologicznych dla e-commerce, direct selling oraz sektora finansowego – Cieszymy się, że w ramach Związku będziemy mogli aktywnie działać na rzecz wzmocnienia polskiego sektora digital.

- mówi Marcin Żuchowicz, prezes zarządu e-point SA.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 200 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.