E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji

30.07.2013
KRRiT: wzór sprawozdania dla dostawców VoD

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji

Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu!

To kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz grupę docelową, dobierzesz do jej potrzeb działania promocyjne oraz określisz ich wytyczne. Nauczysz się komunikacji w kanałach mobilnych i mediach społecznościowych. Poznasz zarówno popularne, jak i mniej powszechne techniki marketingu interaktywnego. Książka uwzględnia polskie realia i bierze pod uwagę możliwości budżetowe małych i średnich przedsiębiorstw. Zdobądź wiedzę praktyka e-biznesu i wypromuj swój produkt!

okładka raportu e-marketing w praktyce

Dzięki lekturze poradnika:

  • dowiesz się, jak zbudować efektywny i funkcjonalny serwis WWW
  • zwiększysz liczbę klientów dzięki umiejętniemu wykorzystaniu Google AdWords, e-mail marketingu i social media
  • poznasz możliwości SEO, SEM i PPC oraz nauczysz się czerpać z nich korzyści
  • osiągniesz lepsze wyniki sprzedażowe dzięki performance marketingowi, marketingowi afiliacyjnemu czy wirusowemu
  • będziesz potrafił zmierzyć skuteczność działań promocyjnych online przy pomocy WebAnalytics czy benchmarkingu
  • Działaj skutecznie! Reklamuj swoją firmę w sieci i pomnażaj zyski!