DR4M – pierwsza konferencja badawcza w języku marketerów

19.02.2014

Związek Pracodawców Branży Internetowej oraz Polskie Badania Internetu (PBI) organizują 26 marca Digital Research For Marketing (DR4M) – pierwszą w Polsce konferencję badawczą skierowaną do marketerów. Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak skutecznie podejmować decyzje marketingowe związane z zarządzaniem marką i produktem.

Już 26 marca 2014 pierwsza w Polsce konferencja o badaniach dla marketerów – Digital Research for Marketing (DR4M). DR4M jest odpowiedzią na zapotrzebowanie marketerów (firm i korporacji działających na polskim rynku) oraz branży internetowej. Uczestnicy wydarzenia będą mogli zdobyć wiedzę z zakresu wykorzystania narzędzi badawczych on-line w działalności firmy oraz działaniach strategicznych i marketingowych związanych z marką czy produktem. Ideą konferencji DR4M jest połączenie świata badawczego z marketingowym. Prezentowane zagadnienia badawcze przedstawione zostaną w łatwy i przystępny sposób – językiem korzyści biznesowych.

Dlaczego warto wziąć udział w konferencji DR4M – Digital Research For Marketing?
  • Skuteczne podejmowanie decyzji rynkowych w oparciu o badania
  • Obniżenie kosztów kreacji, promocji oraz dystrybucji produktu
  • Najświeższe trendy w analizie i optymalizacji kampanii
  • Wiedza na temat gdzie szukać i jak poznać motywy kierujące nabywcami naszego produktu
  • Poznanie narzędzi, technologii badawczych wspierających marketing
  • Kontrolowanie i monitorowanie działań marketingowych



Sprawdź program →

Opinie ekspertów

DR4M to pierwsza na polskim rynku konferencja poświęcona wyłącznie badaniom i narzędziom badawczym dla marketingu. Jest to spowodowane rosnącym zainteresowaniem specjalistów ds. marketingu. Unikalny będzie również plan wydarzenia, nawiązujący do cyklu życia produktu. Jako Rada Programowa staraliśmy się również wypracować jak najszerszą formułę, która uwzględni wszystkie elementy marketingu-mix. Specjalny panel poświęcimy Big Data – tematowi, który ostatnio przykuwa uwagę branży badawczej. Serdecznie zapraszam do udziału w wydarzeniu!

W pracy marketera rośnie znaczenie właściwej analizy coraz większych zbiorów informacji. DR4M przyniesie wiele podpowiedzi, jak badać rynek, by uzyskać wyniki pozwalające na optymalizację działań marketingowych.

sponsorzy