Criteo członkiem IAB Polska

17.04.2013
Trzy osoby, uścisk dłoni, mężczyzna z kobietą ściskają sobie dłonie

Criteo członkiem IAB Polska

Criteo – firma będąca jednym ze światowych liderów display marketingu – dołączyło do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Criteo IAB Polska



Criteo zajmuje się głównie performance display marketingiem. Firma nieustannie rozwija się, również geograficznie. – Criteo jest już partnerem IAB w wielu krajach i cieszymy się, ze możemy rozszerzyć nasza współpracę również na Polskę. – Joanna Podgórska, Business Development Director Poland.



Informacje o Criteo



Criteo jest światowym liderem performance display marketingu oraz partnerem ponad trzech tysięcy najważniejszych firm z branży ecommerce. Criteo zostało założone w 2005 roku w Paryżu. Od tego czasu zatrudnia ponad 800 osób w piętnastu biurach w Europie, Ameryce i Azji. Jako lider rynku w dostarczaniu technologii reklamowych marketingu efektywnościowego online prowadzi działalność w ponad trzydziestu krajach na całym świecie.



http://www.criteo.com