Content marketing poskromiony! Członkowie IAB Polska opracowali przewodnik content marketingu

19.08.2014

Przewodnik Content Marketingu to pierwsza obszerna publikacja na polskim rynku, której celem jest usystematyzowanie wiedzy i terminologii związanej z tym dynamicznie rozwijającym się obszarem komunikacji. Publikacja powstała z myślą dostarczenia specjalistom digital marketingu merytorycznego wsparcia opartego na wypracowanych przez przedstawicieli branży, zrzeszonych pod auspicjami IAB Polska, standardów niezbędnych do prowadzenia etycznych i efektywnych działań content marketingowych.

Z naszych obserwacji wynika, że  z jednej strony rośnie świadomość i zainteresowanie content marketingiem w Polsce, z drugiej nie są one do końca skorelowane ze zrozumieniem jego specyfiki. Podjęcie prac nad stworzeniem Przewodnika, który ma być swoistym kompasem dla branży, jest naszym wspólnym sukcesem i mam nadzieję kamieniem milowym w rozwoju content marketingu na polskim rynku

Przewodnik Content Marketingu opracowany został tak, aby przybliżyć content marketing wszystkim tym, którzy są zainteresowani prowadzeniem efektywnych działań na tym polu.  Autorzy poruszają najistotniejsze kwestie związane z tą dziedziną, począwszy od pełnej definicji, poprzez analizę form contentu, kanałów jego dystrybucji po zasady transparentności. Przewodnik, to lektura dla tych, którzy swoją przygodę z marketingiem treści dopiero zaczynają, ale także uzupełnienie wiedzy dla osób doświadczonych w tym obszarze.

Przewodnik można pobrać ze strony: http://iab.org.pl/badania-i-publikacje/przewodnik-content-marketingu/