Co łączy zdobywanie 8-tysięcznika z marketingiem?

11.04.2013
Jedna osoba wręcza drugiej plik dokumentów.

Co łączy zdobywanie 8-tysięcznika z marketingiem?

Co łączy zdobywanie 8-tysięcznika z marketingiem?

Sukces liczy się naprawdę kiedy «doniesie się» go do bazy.


Krzysztof Wielicki, himalaista, niestrudzony zdobywca i biznesmen otworzy Forum IAB 2013, które odbędzie się w dniach 5-6 czerwca br. w salach Multikina warszawskich Złotych Tarasów. Podczas prelekcji opowie jak zdobywanie górskich szczytów i zarządzanie łączy ta sama filozofia pokonywania przeszkód i osiągania celów.



iab 2012 wielicki
Krzysztof Wielicki Forum IAB 2013



Krzysztof Wielicki to jeden z najwybitniejszych himalaistów świata. Piąty człowiek na świecie, który zdobył koronę Ziemi, wchodząc na 14 najwyższych szczytów Ziemi. Robił to zwykle w pionierskim stylu. Na trzy z nich: Mount Everest, Kangczendzongę i Lhotse wszedł zimą jako pierwszy. Na Lhotse stanął samotnie w noc sylwestrową w gorsecie, który nosił po uszkodzeniu kręgosłupa w górach. Na Dhaulagiri (w 16 godzin) i Shisha Pangma wspiął się sam, wytyczając nowe drogi. Wciąż organizuje wyprawy, wyznacza sobie nowe wyzwania.



Wielicki to także charyzmatyczny mówca. Wiedzą swoją dzieli się nie tylko w oparciu o przeżycia i naukę wyniesioną ze zdobywania górskich szczytów, ale także jako doświadczony biznesmen prowadzący dobrze prosperującą firmę. Jako gość specjalny Forum IAB podczas swojej prelekcji 5 czerwca br. w salach Multikina warszawskich Złotych Tarasów pokaże jak ważna jest determinacja i pokonywanie ograniczeń w osiąganiu celów.



Od 7 lat naszą ambicją jest tworzenie najbardziej inspirującej konferencji e-marketingowej w kraju. Seth Godin, Mike Walsh, Gary Vaynerchuk to światowe sławy internetowej komunikacji marketingowej, które gościły na poprzednich edycjach. Formuła imprezy sprawia również, że na scenie pojawiają się goście niecodzienni, Bruce Dickinson – wokalista legendarnego zespołu Iron Maiden, przedsiębiorca, pilot, Kalev H. Leetaru naukowiec z Uniwersytetu Illinois pracujący nad przewidywaniem zjawisk społecznych na podstawie analizy wiadomości zamieszczanych w Internecie, Italy Talagam, izraelski dyrygent, który demonstrując unikalne style sześciu największych dyrygentów XX wieku pokazał znaczenie przywództwa w organizacji oraz wielu innych, niemniej inspirujących, mówców ze Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji.



Cel jaki przyświeca temu wydarzeniu jest prosty, dać polskiej branży marketingowej wydarzenie na światowym poziomie w dostępnej dla szerokiego grona uczestników cenie. Myśl przewodnia tegorocznej konferencji to “Skuteczne strategie komunikacji na czas kryzysu”. Forum IAB 2013 odbędzie się w salach Multikina w Złotych Tarasach w centrum Warszawy. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajduję się na stronie http://www.forumiab.pl