Business Analytics Forum 3 czerwca 2014 – Stadion Narodowy, Warszawa

27.05.2014
baf_ibm_naglowek

Specjaliści marketingu, finansów i IT wiedzą, że informacja jest jednym z najbardziej wartościowych aktywów jakie posiada przedsiębiorstowo. Można skopiować produkt, strategię, proces obsługi klienta, promocję, ale nie wiedzę o klientach.

Tymczasem, klienci generują więcej informacji niż kiedykolwiek wcześniej. Demonstrują swoje zainteresowania dokonując zakupów w internecie, podróżując przez serwisy internetowe i e-sklepy. Przedstawiają również swoje oczekiwania kontaktując się z obsługą klienta, wysyłając mail’e, sms’y, komunikując się poprzez aplikacje mobilne, serwisy społecznościowe oraz blogi.

Zapraszamy do udziału w konferencji, w czasie której zaprezentujemy w jaki sposób rozwiązania IBM pomagają w wykorzystywaniu nowych źródeł informacji i nowych rodzajów danych oraz łączeniu ich z tradycyjnymi danymi o transakcjach i interakcjach. Pokażemy w jaki sposób liderzy Działów Finansowego, IT i Marketingu mogą stawić czoła nowym wyzwaniom technologicznym i biznesowym. W czasie konferencji planujemy podział na sesje tematyczne skierowane odpowiednio do Dyrektorów Finansowych, Informatyki i Marketingu.

Zarejestruj się już dziś

Sprawdź szczegóły

BAF Agenda